کد خبر: نماینده-مردم-سردشت-در-گفتگو-با-سلامت-جن
۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شوراي اسلامی با اشاره به عدم اعتماد به آمریکا گفت: همین سکوت های مرگبار و کمک های پنهان و پیدای استکبار، آمریکا و در راس آن صهیونیسم باعث و بانی این همه تنش، مشکلات، جنگ، خونریزی و جرم و جنایت در سطح دنیا شده است.

رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت با اشاره به این که ما نباید به آمریکا اعتماد داشته باشیم، اظهار داشت: سکوت مرگبار استکبار و صهیونیسم در بحث بمباران شیمیایی سردشت باعث شد که حادثه بزرگتر بمباران شیمیایی حلبچه اتفاق بیفتد و همین سکوت های مرگبار و کمک های پنهان و آشکار آمریکا و صهیونیسم به  گروه های تکفیری، صهیونیستی مثل داعش است که شاهد جنایت هایشان هستیم.

خضری تصریح کرد: در واقع همین سکوت های مرگبار و کمک های پنهان و پیدای استکبار، آمریکا و در راس آن صهیونیسم باعث و بانی این همه تنش، مشکلات، جنگ، خونریزی و جرم و جنایت در سطح دنیا شده است.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس گفت: من همیشه گفته ام که ماجراجوها و هفت تیر کش های اروپایی که دنبال پول، طلا و زر و زور بودند رفتند و آمریکا را تشکیل دادند بنابراین از کوزه همان تراود که در اوست.همچین تفکری آمریکا را تشکیل داده است و در طول تاریخ خود به جز جنگ و خونریزی و جنایت علیه سرخ پوست، سیه پوست و نژادپرستی چیزی از آن ندیده ایم.

وی با تاکید بر این که  رهبر فرزانه ما به خوبی تشخیص دادند، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب همیشه با صلابت چنان صحبت کرده اند، طوری که وقتی آقای پوتین به محضر آقا آمده بودند، بعد از جلسه دیدار جمله ای با این عنوان گفت که تا موقعی که این رهبر فرزانه را دارید، هیچ ابرقدرتی توان مقابله و برابری با ایران اسلامی را نخواهد داشت و ما افتخار می کنیم.

كدخبرنگار41055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha