نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح تحول سلامت، گفت: برای خروج از این بن بست و به دلیل این که به داد مردم محروم و خانواده هایی که زیر خط فقر به سر می برند برسیم، باید این طرح را تقویت کنیم و دامنه آن را بیشتر گسترش دهیم.

قاسم ساعدی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای  اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت درباره نتایج اهداف طرح تحول سلامت به خصوص در شهرهای کوچک، گفت: هر طرحی که جدید ابداع شده و آن را وارد عرصه عمل کنند، با یکسری فراز و نشیب ها و مشکلات خود، مواجه خواهد بود.

نماینده دشت آزادگان و هویزه در مجلس اظهار داشت: اگر در شهرهای کوچکتر طرح تحول سلامت، نتوانسته به نحو احسنت جواب دهد، ولی مبنا را بر این می گذاریم که ان شاالله با خوشبینی رو به جلو حرکت کنیم، که در کلان شهرها توسعه پیدا کرده و دامنگیر همه کشور شود و همه مردم از طرح تحول سلامت برخوردار باشند.

ساعدی با بیان این که طرح تحول سلامت، یک طرحی است که واقعا به درد مردم می خورد و مردم به آن نیاز دارند،تصریح کرد: اگر به وضعیت بهداشت و درمان در سطح کشور و بخش های خصوصی و دولتی نگاه کنیم، درصد خیلی زیادی از خانواده های ما، کشش درمان و اجرای مسائل بهداشت و درمان را ندراند.

وی افزود: لذا به نظر بنده برای خروج از این بن بست و به دلیل این که به داد مردم محروم و خانواده هایی که زیر خط فقر به سر می برند برسیم، باید این طرح را تقویت کنیم و دامنه آن را بیشتر گسترش دهیم، همچنین نیاز است همه آنهایی که احساس مسئولیت برای جامعه دارند در کنار این طرح ایستاده و از آن حمایت کنند.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس خاطرنشان کرد: برخی از قسمت های این طرح نیاز به تعدیل و یکسری تغییرات مختصر دارد. همچنین  نیاز است که در اهداف کلان خود، تعدیل هایی صورت گیرد که همه گیر شود و بیشتر به درد قشر محروم بخورد.

كدخبرنگار41055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha