کد خبر: نمایشگر-49-اینچی-خمیده-سامسونگ-برای-علاق
۱۵ دی ۱۳۹۷، ۱۶:۳۰

به گزارش طبنا (خبرگزلری سلامت)، شرکت سامسونگ از عرضه یک نمایشگر قدرتمند خمیده 49 اینچی در نمایشگاه سی‌ای‌اس 2019 خبر داده که برای اجرای بازی‌های ویدئویی پیشرفته مناسب است.

این نمایشگر که CRG9 نام گرفته، مدلی به روز شده از نمایشگر 49 اینچی رومیزی عادی این شرکت است که حالا با دقت کیو اچ دی عرضه شده است.

در حالی که دقت مدل قبلی 3840 در 1080 پیکسل بود و نسبت بصری آن به 16 به 9 می‌رسید، دقت نمایشگر تازه به رقم کم سابقه 5120 در 1440 پیکسل رسیده و نسبت بصری آن 32 به 9 است.

سامسونگ در زمینه تولید چنین نمایشگری تنها نیست و برخی رقبای آن مانند دل و فیلیپس نیز در تلاش برای تولید چنین نمایشگرهایی هستند که از دقت بالایی برخوردار بوده و 49 اینچی هستند.

نرخ تازه‌سازی صفحات در این نمایشگر جدید 120 هرتز و مدت زمان واکنش آن تنها چهار میلی‌ثانیه است و همین مسئله آن را به گزینه‌ای جذاب برای اجرای بازی‌های ویدئویی مبدل می‌سازد. پشتیبانی از فناوری HDR10 برای نمایش دقیق‌تر بخش‌های تاریک تصاویر و افزایش وضوح و شفافیت و بهره مندی از یک پورت اچ‌دی‌ام‌آی، دو پورت دیسپلی و یک جک یو اس بی مزیت دیگر این نمایشگر است. (فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha