کد خبر: نمایشگاه-قرآن-امسال-متناسب-با-شأن-قرآن
۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۰۹

نمایشگاه قرآن امسال به طرز قابل توجهی از لحاظ مکان و کمیت برگزاری، توفیقات و پیشرفت های چشمگیری متناسب با شأن قرآن پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از ستادخبری نمایشگاه قرآن محمدمهدی حیدریان، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه نمایشگاه امسال به طرز قابل توجهی از لحاظ مکان و کمیت برگزاری توفیقات و پیشرفت های چشمگیری متناسب با شأن قرآن پیدا کرده است، ادامه داد: برای این دوره از نمایشگاه شعاری با عنوان «به سوی فهم قرآن» در نظر گرفته شده است که نشان از نوع نگرش قرآنی مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد.

حیدریان با تأکید بر اینکه شعار مبارکی برای این دوره از نمایشگاه قرآن انتخاب شده است، تصریح کرد: الزامی است که امسال را با تمرکز بر تلاش به منظور ایجاد زمینه های فهم بیشتر نسبت به معانی قرآن در تمامی مخاطبان بتوانیم کاری با مشارکت تمامی ارگان ها و اقشار مختلف مردم انجام بدهیم.

وی به فعالیت های قرآنی وزارت تعاون در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نیز اشاره کرد و افزود: این وزارتخانه امسال برای اولین بار به دلیل اینکه از بچه های مهدکودک تا فعالان حوزه کار و تلاش و بازنشستگان را تحت پوشش دارد، کمیته مشترک فعالیت های قرآنی را تشکیل داده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: این کمیته طلیعه ای برای منسجم و همسو کردن فعالیت های قرآنی از سطح و سن مهدکودک تا بازنشستگان است که شروع اولیه آن را از نمایشگاه داشته ایم و در تلاش برای حرکت در این مسیر هستیم.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ٢٤ خرداد تا ٨ تیر مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه رمضان به مدت ١٦ روز از ساعت ١٨ تا ٢٣:٣٠ واقع در مصلی تهران برگزار می شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha