کد خبر: مفاهیم-قرآن-با-راویان-قرآنی-خوب-عملی-می
۵ تیر ۱۳۹۵، ۲۲:۱۵

ما باید راویان قرآنی خوبی داشته باشیم تا مفاهیم قرآنی عملی شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از ستاد خبری نمایشگاه قران کریم حبیب الله صادقی، خادم قرآن ، شعار «به سوی فهم قرآن» را ارزشمند دانست و گفت: ره پویان این طریقت را باید به صورت جدی دعوت به مفاهیم قرآنی با برگزاری نمایشگاه قرآن کنیم.

وی افزود: نباید هر ساله منتظر ماه رمضان باشیم تا نمایشگاه قرآن برگزار شود . به دلیل اینکه نمایشگاه قرآن باید در سراسر شهر در تمام طول سال برگزار شود تا مردم انگیزه نزدیکی به مفاهیم و تدبر قرآنی را از دست ندهند.

این خادم قرآنی با بیان اینکه قرآن، کتاب انسان ساز است و عرفان را در انسان ایجاد می کند، گفت: تأثیرات قرآن در اندیشه های اندیشمندانی همچون سهروردی و مولوی به وضوح دیده می شود که برای درک مفاهیم قرآنی به مردم کمک کرده اند.

صادقی با اشاره به اینکه قرآن درس اجتماع، انسان و معرفت را در وجود انسان ایجاد می کند، اظهارداشت: خداوند این کتاب ارزشمند را برای بشر آورده است تا مردم راه های گشاده دستی را به دست آورند.

وی به راویان قرآنی اشاره کرد و گفت: ما باید راویان قرآنی خوبی داشته باشیم تا مفاهیم قرآنی عملی شود.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha