معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت گفت: سلامت جامعه محور به معناي مشاركت خودجوش و گسترده ي مردم در حوزه ي سلامت است.

به گزارش خبرگزاري سلامت  دكتر سید محمد هادي ايازي در نشست با هيات رئيسه، روساي دانشكده، شبكه و بيمارستانهاي استان یزد گفت: باور مردم به اثرگذاري خود در حوزه سلامت مي تواند زمينه ي مشاركت آنان را در عرصه هاي مختلف سلامت فراهم كند.

وي با اشاره به ضرورت رويكرد سلامت محور در كل جامعه گفت: نخبگان، بنگاههاي اقتصادي و افراد تاثيرگذار بايد متوجه مسئوليت اجتماعي خود در حوزه سلامت باشند و از تمام توان خود جهت مشاركت مردم در امر سلامت استفاده كنند.

معاون وزير بهداشت  با اشاره به مبحث آسيب هاي اجتماعي تصريح كرد: محور هاي اعتياد، طلاق، حاشيه نشيني، مفاسد اخلاقي و توجه به مناطق خاص و كمتر برخوردار از مهمترين آسيب هايي هستند كه ضرورت جلب مشاركت مردم و خيرين حوزه هاي مختلف را اجتناب ناپذير مي كند.

 دكتر ايازي با اشاره به برگزاري " همايش ملي خيرين و توسعه ي احتماعي " ، هدف از اين همايش را جلب مشاركت خيرين، تشكيل چهار كارگروه اعتياد، حاشيه نشيني، مناطق خاص و طلاق و تبيين نقش خيرين كشور در رفع معضلات و آسيب هاي اجتماعي عنوان كرد.

گفتنی است: "همايش ملي خيّرين و توسعه اجتماعي" امروز و فردا با محوريت طلاق، اعتياد، حاشيه نشيني و نقاط بحراني و محروم به ميزباني استانداری يزد و با محوریت مرکز اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور در یزد برگزار مي شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha