معاون اجتماعي نيروي انتظامي با اشاره به انتشار اخبار متناقض شبکه هاي اجتماعي، گفت: يکي از مولفه هاي اثرگذار در کاهش احساس امنيت رواني در جامعه که مسبب بحران هاي ذهني در افراد مي شود ، تناقض هاي روايي از يک روايت و حکايت است.
 

به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از  پايگاه خبري پليس، سردار دکتر "منتظرالمهدي" معاون اجتماعي ناجا در جمع مديران باشگاه خبرنگاران جوان سازمان صدا و سيما که امروز مهمان نيروي انتظامي بودند ضمن تقدير و تشکر از اقدامات اين عزيزان، يکي از مولفه هاي اثرگذار در کاهش احساس امنيت رواني در جامعه که مسبب بحران هاي ذهني در افراد مي شود را تناقض هاي روايي از يک روايت و حکايت دانست و گفت: متاسفانه امروز بعضي از شبکه هاي اجتماعي از فرصت گمنامي استفاده مي کنند و با برداشت هاي سطحي و ناصواب خود از يک اتفاق، ذهن جامعه را مغشوش مي نمايند و گاها نااميدي را در جامعه رواج مي دهند و چشم ها را فيلتر مي کنند و بارقه ها را ناديده مي گيرند.

وي افزود: تنها راه برون رفت و مقابله با چنين مواردي، روشنگري به موقع و تسريع در نشر اخبار صحيح است که اين مهم درباشگاه خبرنگاران در حال انجام مي باشد و امروز به يک منبع و مرجع قابل اعتمادي تبديل شده است.

معاون اجتماعي ناجا در ادامه از عزيران حاضر در جلسه خواست: هرگونه اخبار مرتبط با پليس را که ذهنيت ايجاد مي کند قبل از انتشار براي ما ارسال کنيد تا شفاف سازي انجام شود و اين مهم در سايه تعامل دو جانبه بين معاونان اجتماعي استان ها و مديران باشگاه انجام شده است.

سخنگوي ناجا گفت: يقينا ما در مواجهه با کاستي ها و تخلفات احتمالي کارکنان، منطقي عمل مي کنيم و پايش درون سازماني هماره مورد توجه مسئولان در ناجا بوده و خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha