کد خبر: مشارکت70-درصدی-دانش-آموزان-فارس-در-فعالی
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۱۳

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس گفت: در سال جاری 70 درصد دانش آموزان فارس در فعالیت های ورزشی مدارس مشارکت داشتند.

به گزارش خبرگزاري سلامت ، عباس حاجی زاده گفت: رويكرد و محور اصلي هیات ورزش مدارس استان فارس، ايجاد نشاط و شادابي و تحرك و پويايي در بين دانش آموزان است.

رئیس هیات ورزش دانش آموزی فارس افزود: در راستاي اجرايي كردن اين رويكرد يكي از فعاليت هاي منظم و مؤثر براي دانش آموزان،برگزاری مسابقات ورزشي است چرا كه در اين فعاليت ها محور اصلي خود دانش آموز است .

وی تاکید کرد: بر اساس سياست هاي برگرفته از سند تحول بنيادين آموزش و پرورش مبنی بر دانش آموز محوري و مشاركت محوري ، با برگزاری مسابقات ورزشی در سطح مدرسه، منطقه و شهرستان ها و استان به دنبال جذب مشاركت تمامي دانش آموزان در اين حوزه بسیار ت‍أثير گذار بوده ایم.

رئیس هیات ورزش دانش آموزی فارس افزود : در سال جاری مسابقات ورزشی دانش آموزان فارس با برگزاری المپيادهاي ورزشی درون مدرسه اي  و مشارکت حدود 70 درصد دانش آموز در سطح مدرسه و برگزاری مسابقات بين كلاسي در مهر ماه آغاز شد.

حاجی زاده افزود: در ادامه این فعالیت ها دانش آموزان دوره های مختلف تحصيلي استان فارس در دو گروه دختران و پسران در  مرحله شهرستان و منطقه با هم به رقابت پرداختند که منجر به حضور تیم های برتر در مرحله استانی شد.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس در ادامه گفت: سی و سومین وسی وچهارمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی مدارس و آموزشگاه‌های فارس از 24فروردین  96 و با مشارکت 5 هزار دانش آموز آغاز وتا 16 اردیبهشت ماه 96 ادامه داشت و در پایان تیم های برتر در هر رشته و مقطع تحصیلی  نیز برای حضور در مرحله کشوری شناخته شدند.

وی یادآورشد: این دوره از رقابت ها به صورت مدرسه قهرمان وكانون قهرمان در رشته هاي هندبال، تنيس روي ميز، واليبال، بسكتبال، بدمينتون، ژیمناستیک، فوتسال، دوومیدانی، طناب زني، شطرنج و شنا برگزار گردید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha