کد خبر: مشارکت-بیش-از-۴۴-هزار-جوان-در-۷۰۰-برنامه
۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۲۹

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای ۷۰۳ برنامه متنوع فرهنگی و آموزشی در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان با مشارکت ۴۴ هزار ۴۶۰ نفر در سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش خبرگزاري سلامت  محمد مصباحی اظهار کرد: بر اساس گزارش جامع آماری برنامه های سال ۱۳۹۵ حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان در سال ۹۵ بیش از ۴۴ هزار نفر از برنامه های متنوع حوزه جوانان بهره مند شده اند.

وی با اشاره به اجرای ۷۰۳ برنامه متنوع فرهنگی و آموزشی در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان استان در سال گذشته تصریح کرد: در این مدت ۱۵ برنامه و مسابقه با محتوای فرهنگی با مشارکت ۸۰۰ نفر و ۴ برنامه با مشارکت ۲۴۰ نفر در قالب مسابقات ورزشی برگزار شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم افزود: در طول سال گذشته، ۳۵ هزار و ۱۲۵ نفر در ۳۸۱ برنامه با عنوان فوق برنامه و فعالیت های بشردوستانه حوزه جوانان هلال احمر مشارکت داشته اند. و همچنین ۱۰۸۷ نفر نیز در ۸ جشنواره که به میزبانی حوزه جوانان هلال احمر قم برگزار شد شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از توانمندی های اعضای سازمان جوانان در دل اردوهای فرهنگی و جهادی بروز و ظهور پیدا می کند، بیان کرد: در این راستا معاونت امور جوانان استان قم، ۴۳ اردو در قالب های فرهنگی، آموزشی و تفریحی را با مشارکت ۱۴۲۰ نفر در سال گذشته برگزار کرد، همچنین طرح مشارکتی اعزام ۳ کاروان خدمت رسانی با حضور ۲۹ تن از اعضای کانون ها و ۱۰۰ غیر عضو با عنوان اردوهای جهادی در مناطق کم برخوردار استان اجرایی کرد.

مصباحی با بیان اینکه مرکز امور جوانان هلال احمر در طول سال گذشته همچون سنوات پیشین، به ارائه خدمات در قالب دوره های آموزش های امدادی و فنی حرفه ای به جوانان پرداخت، اضافه کرد: ۵ هزار ۶۵۹ نفر از ۲۴۹ عنوان کلاس‌های آموزشی مرکز جوانان جمعیت هلال احمر در سال ۹۵ بهره مند شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha