کد خبر: محسنی-اژه-ایعده-ای-به-جای-شفاف-سازی؛شف
۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه نیروی انتظامی علیرغم وجود محدودیت ها از نظر تجهیزات ، منابع مالی و ... روند رو به رشد ، تعالی و بالندگی را طی می کند ، گفت: عده ای در کشور به جای شفاف سازی "شفاف نمایی" می کنند.

به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از  پایگاه  خیری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین "محسنی اژه ای" در همایش تخصصی معاونان و روسای ادارات مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان های سراسر کشور با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این نشست، اظهار کرد: شاید نهادی پرمأموریت تر از نیروی انتظامی وجود نداشته باشد، با بررسی میزان مأموریت های ناجا به نظر می رسد هیچ دستگاهی این کثرت و تنوع مأموریت را دارا نیست.

وی افزود: بحمدالله نیروی انتظامی با وجود همه تنگناهای بودجه ای، تجهیزات، نیروی انسانی و مشکلاتی که ممکن سایر دستگاهها نیز داشته باشند اما حقیقتا رو به ترقی ، تعالی و بالندگی است.

معاون اول قوه قضائیه بیان کرد: اولین عنوان اتهامی که در سال های اخیر با آن مواجه هستیم عنوان " سرقت تعزیری" است، باید بسترهای وقوع جرم سرقت شناسایی و مرتفع شود.

وی با تأکید بر لزوم آسیب شناسی عوامل بروز سرقت و ارائه راهکار عنوان کرد: عوامل مختلفی اعم از فرهنگی، اقتصادی و ... در وقوع این جرم موثر است.

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای تأکید کرد: دولت وظیفه دارد نسبت به رفع شکاف طبقاتی ایجاد شده، تلاش و برنامه ریزی کند.

وی خاطرنشان کرد: فشارهای مضاعفی بر قوه قضائیه از سوی برخی وجود دارد و علت این فشارها این است که قوه قضائیه با دانه درشت های فساد مالی، صاحبان قدرت و وابستگان به قدرت برخورد می کند، عده ای فشار می آورند تا قوه قضائیه از این رویکرد دست بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای بیان کرد: عده ای به جای شفاف سازی به دنبال شفاف نمایی هستند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha