کد خبر: لیست-جدید-ویلموتس؛-23-نفره-و-عجیب
۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۳
به گزارش طبنا(خبرگزاری سلامت)، مارک ویلموتس این بار در حالی 23 بازیکن به اردوی آماده سازی تیرماه دعوت کرد که خبری از ستاره های کلیدی و لژیونر نیست ضمن این که به جای سایر بازیکنان داخلی همواره حاضر در اردوها نیز مربی بلژیکی فرصت را به سایر بازیکنان کمتر دعوت شده داد تا توانایی های خود را بروز دهند. دعوت از دو آقای گل لیگ دسته اول ایران از جمله تصمیمات جالب توجه و اعجاب آور مربی بلژیکی است که باعث شد او هیچ کدام از مهاجمان لیگ برتری را در این فهرست قرار ندهد. دیگر نکته جالب توجه اینجاست که سرمربی جدید تیم ملی از جمع لژیونرها تنها مهرداد محمدی تازه پیوسته به باشگاه پرتغالی را در فهرست قرار داده تا مشخص شود او تنها در پی شناخت بیشتر از استعدادهای جوان در آینده است. این اردو از 22 تیرماه به مدت 5 روز آغاز می شود و هدف از این اردو شناخت ویلموتس از بازیکنان داخلی و جوان تر بیان شده تا به این ترتیب خبری از ملی پوشان اصلی چه داخلی چه لژیونر نباشد. قرار است در این اردو یک بازی تدارکاتی میان تیم ملی و تیم امید با هدایت فرهاد مجیدی برگزار شود تا هردو تیم شرایط خود را محک بزنند.  

فهرست ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیرماه به شرح ذیل است؛

دروازه بان ها

محمد رشید مظاهری، مهدی امینی، احمد گوهری

مدافعان

محمد انصاری، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، ایمان سلیمی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی شیری، محمد نادری و سعید آقایی

هافبک ها

علی کریمی، احمد عبدالله زاده، رضا اسدی، امیر حسین کریمی، مهرداد محمدی، محمد محبی، محمد کریمی، سعید واسعی، آرش رضاوند و مجید علیاری

مهاجمان

شهریار مغانلو و پیمان رنجبری

بنابر اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دور جدید تمرینات تیم ملی از شنبه آتی آغاز خواهد شد. جزییات بیشتر درباره برنامه های اردویی تیم ملی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد‌‌.(ورزش سه)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha