کد خبر: لزوم-عدالت-همه-جانبه-در-سیستم-سلامت-خوا
۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸

عضو شورایعالی نظام پرستاری کشور بر ضرورت پاسخگویی رئیس جمهور منتخب به مطالبات قانونی چندین ساله پرستاری تأکید کرد و گفت: جامعه پرستاری خواهان عدالت همه جانبه در سیستم سلامت هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، دکتر زینب فدایی اظهار کرد: جامعه پرستاری ضمن تشکر از آحاد ملت بابت خلق حماسه ۴۲ میلیونی در انتخابات که مهر تاییدی بر نظام قدرتمند جمهوری اسلامی بود جامعه پرستاری از رئیس جمهور منتخب انتظاراتی دارد.

وی ادامه داد: جامعه پرستاری از رئیس جمهور انتظار دارد که رئیس جمهور محترم حمایت جامعه پرستاری را ارج نهاده و با عمل به وعده های خود و همچنین اجرای قوانین بر زمین مانده پرستاری از جمله قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری که بیش از ۱۰ سال است  بر زمین مانده، اجرای قانون سخت و زیان آور بودن شغل پرستاری و  اجرای کامل قانون بهره وری، این حمایت را به نحو احسن پاسخ دهد.

عضو شورایعالی نظام پرستاری کشور خاطرنشان کرد: جامعه پرستاری خواهان اصلاحات اساسی در نظام سلامت مخصوصا در سیستم مدیریت حوزه سلامت است.

فدایی یادآور شد: ما خواهان عدالت همه جانبه در سیستم سلامت هستیم . عدالت در آموزش، عدالت در دسترسی به امکانات ، عدالت در پرداختی ها و اصلاح روش پرداخت، است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha