کد خبر: قائم-مقام-وزیر-در-امور-دانشگاه-ها-خبر-دا
۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۱۸

قائم مقام وزیر در امور دانشگاه ها با ارائه گزارش فعالیت های انجام شده در نیمه اول آذرماه در این دبیرخانه ارزشیابی واعتباربخشی برنامه های ادواری را در این مدت تعداد 11 برنامه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاري سلامت دکتر سید حسن امامی رضوی قائم مقام وزیر و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی با اعلام این خبر افزود: تعداد برنامه های مورد ارزشیابی قرار گرفته رشته های تخصصی 3 برنامه ، فلوشیپ 7 برنامه و برنامه های ادواری 11 برنامه بوده است.

دکتر امامی رضوی با اشاره به ارزشیابی رشته تخصصی روانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قزوین از بازدید مراکز آموزشی درمانی مربوط به این رشته (بیمارستان 22 بهمن ، قدس و بوعلی) خبر داد و گفت در همین راستا برنامه ارزشیابی بخش و گروه پزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران هم مورد بررسی قرار گرفت و طی آن اعضای محترم هیات ممتحنه رشته پزشکی اجتماعی از قسمت های مختلف گروه بازدید بعمل آوردند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری کارگاه کنترل خشم برای کارشناسان حوزه معاونت آموزشی و دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی خاطرنشان کرد کارشناسان حوزه ضمن اظهار رضایت و علاقه ، تقاضای استمرار این کارگاه را خواستار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha