کد خبر: فضاسازی‌-مانع-از-تجمیع-بیمه‌ها-شده-اس
۵ خرداد ۱۳۹۵، ۸:۱۳

منتخب مجلس دهم از حوزه انتخابیه سمنان، برنامه ریزی برای ارتقای شاخص‌های سلامت را یک ضرورت برشمرد و اذعان داشت: لازم است برای رفع نواقص طرح تحول سلامت برنامه‌ریزی شود.

 

 

احمد همتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگاری سلامت، ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع تنها در چند نقطه از کشور اجرایی شده است. اگر این طرح دستاوردهای مطلوبی داشته باید برای اجرای آن در سراسر کشور برنامه‌ریزی کرد و اگر همچنان با موانع مواجه است برای رفع آن اقدام شود.

همتی تجمیع بیمه‌ها را یکی از ضروریات ارتقای شاخص‌های سلامت در کشور برشمرد و متذکر شد: متاسفانه فضاسازی‌های غیر کارشناسی، مانع از تحقق این مهم شده که لازم است نمایندگان مجلس دهم، به دور از منافع شخصی برای اجرای آن مصر باشند.

این متخصص اطفال، حضور در کمیسیون بهداشت و درمان را اولویت خود برای فعالیت در مجلس دهم عنوان و تصریح کرد: البته پیشبرد برنامه‌ها و دستیابی به هدف، نیازمند بهره‌گیری از تجربه افرادی است که در دوره‌های قبل نیز در کمیسیون حضور داشته و با مسائل و چالش‌های این حوزه آشنایی کامل دارند.

همتی خاطرنشان کرد: عملکرد کمیسیون بهداشت مجلس نهم قطعا رضایت‌بخش است و اعضا همواره پیگیر نحوه اجرای مصوبات حوزه سلامت بودند.

 

کد خبرنگار: 41020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha