فرمانده نيروي انتظامي با تاکيد بر تبادل دانش و تجربه پليسي بين دو کشور جمهوري اسلامي ايران و آلمان، پيشنهاد استقرار افسران رابط پليس را در دو کشور ايران و آلمان مطرح کرد.

 

به گزارش خبرگزاري سلامت سردار" حسين اشتري" در ديدار با رئيس پليس فدرال آلمان و هيأت همراه اظهار کرد: اميدوارم اين ديدار و نشست در راستاي تداوم تعاملات پليس جمهوري اسلامي ايران و آلمان باشد.

وي با بيان اينکه پليس ايران از تجربه و دانش مطلوبي برخوردار است، افزود: آماده انتقال تجربيات و دانش پليسي خود به ساير کشورهاي دوست از جمله آلمان هستيم .

فرمانده نيروي انتظامي بيان کرد: پليس حافظ امنيت مردم و جامعه است و تعاملات منطقه اي و فرا منطقه اي مي تواند در تقويت اين امنيت موثر واقع شود.

وي اشاره کرد: امروز پليس جمهوري اسلامي ايران به عنوان يک پليس پيشرفته در دنيا مطرح است و اين مهم را مرهون هدايت هاي مقام معظم رهبري و مجاهدت و تلاش هاي همکارانم در سراسر کشور هستيم. پليس جمهوري اسلامي ايران در برخورد با جرايم به ويژه جرايم سازمان يافته عزم و اراده ويژه اي دارد.

سردار اشتري اشاره کرد: دو کشور ايران و آلمان ظرفيت و قابليت مطلوبي در برخورد با جرايم دارد و بايد با تداوم تعاملات و انتقال تجربيات در برخورد با جرايم موفق تر از گذشته عمل کنيم.

وي افزود: نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران ثابت کرده با تمام توان و تجهيزات در راستاي مقابله با باندهاي توزيع و توليد مواد مخدر اقدام کرده و نشانگر اين ادعا نيز تقديم شهداي بسياري در عرصه مقابله با مواد مخدر است.

اين مقام ارشد انتظامي، خاطر نشان کرد: جمهوري اسلامي ايران سردمدار مقابله با تروريسم و مواد مخدر است و همه کشورهاي دنيا از تلاش هاي جمهوري اسلامي ايران در راستاي مبارزه با تروريسم و مواد مخدر منتفع مي شوند.

عالي ترين مقام انتظامي کشور در ادامه با بيان اينکه تأکيد مقام معظم رهبري به نيروهاي پليس تکريم شهروندان با اقليت ها و مذاهب گوناگون است، افزود: پليس اخلاق مداري را سرلوحه فعاليت هاي خود قرار داده است و اعتماد خوبي از سوي مردم به نيروي انتظامي وجود دارد، همواره فرماندهان، مديران و کارکنان نيروي انتظامي مورد احترام مردم هستند.

اين مقام عالي انتظامي تأکيد کرد: تلاش نيروي انتظامي توسعه و تقويت امنيت و آسايش مردم است.

وي همچنين پيشنهاد استقرار افسران رابط پليس در دو کشور ايران و آلمان را مطرح کرد و گفت: اين مهم نيز در تقويت همکاري و تعاملات پليسي ايران و آلمان موثر خواهد بود.

سردار اشتري ضمن اعلام آمادگي براي انتقال دانش و تجربه پليس ايران به آلمان گفت: ما نيز از دريافت تجربيات و دانش پليس آلمان استقبال مي کنيم و آماده ايم با برگزاري دوره هاي آموزشي ، کارآگاه هاي تخصصي و ... همکاري هاي دو جانبه را تقويت کنيم.

گفتني است، در پايان اين ديدار هدايايي به رسم يادبود از سوي فرمانده ناجا به رئيس پليس فدرال آلمان و هيأت همراه تقديم شد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha