کد خبر: فرصت-اشتغال-و-درآمدزايي-براي-خانواده-ز
۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۰۰

برنامه «افق روشن» شبكه راديويي سلامت، چهارشنبه ـ پنجم خرداد ماه، همزمان با روز حمايت از خانواده زندانيان، با موضوع «اشتغال و خانواده زندانيان» تقديم شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت، برنامه «افق روشن» عنوان برنامه اي از گروه اجتماعي راديو سلامت است که به مهم ترين موضوعات سلامت اجتماعي در سطح کلان مي پردازد.

معاونت امور زنان و خانواده رياست جمهوري و انجمن حمايت از خانواده زندانيان، طرحي را به صورت آزمايشي در شش استان البرز، تهران، ‌خراسان جنوبي، خراسان رضوي، کرمان و سيستان و بلوچستان اجرا کرده و آموزش‌هاي حرفه‌اي را به ۶۳۳خانواده زنداني ارايه داده است که اين آموزش‌ها در جهت توانمندسازي اقتصادي از جمله حرفه‌آموزي و اشتغال‌زايي و ايجاد فرصت شغلي پايدار براي خانواده‌هاي زندانيان و مددجويان کشور بوده است.

در همين ارتباط، اين برنامه روز چهارشنبه، از ساعت 9:05 به مدت 45 دقيقه با حضور عباس سنگانيان، معاون اجتماعي و حمايتي انجمن حمايت از خانواده زندانيان، موضوع «فرصت اشتغال و درآمدزايي براي خانواده زندانيان» را مورد بررسي و تحليل قرار مي دهد.

اين برنامه راديويي در  قالبي گفتگو محور سعي در تبيين موضوعات مرتبط با سلامت اجتماعي دارد و مي كوشد تا در خصوص محيط زيست، حقوق شهروندي و .... به مخاطبان آگاهي رساني كند.

گفتني است، برنامه «افق روشن» روزهاي شنبه به موضوعات زيست‌محيطي، دوشنبه‌ها به حقوق شهروندي و آموزش شهروندي و چهارشنبه‌ها به فضاهاي شهري عمومي اختصاص دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha