کد خبر: فراخوان-حمایت-از-طرح‌های-پژوهشی،-توسع
۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۳۴

فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی، توسعه فناوری و مطالعاتی توسط ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی منتشر شد.


به گزارش خبرگزاري سلامت  ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی با توجه به ماموریت خود از پژوهش‌های پایه، کاربردی و توسعه فناوری و زیرساخت در راستای اهداف و اولویت‌های مصوب ستاد حمایت می‌کند. با توجه به آغاز به کار آزمایشگاه‌ ملی نقشه برداری مغز و ارائه خدمات به کلیه محققین شناختی کشور در این فراخوان تاکید ویژه بر روی طرح‌های پژوهشی، توسعه فناوری و خدمات شناختی مبتنی بر نقشه برداری مغز است.


همچنین، در این فراخوان با ذکر اولویت‌ها بر پژوهش و توسعه سیستم‌های ارزیابی شناختی و توانبخشی شناختی تاکید شده است. به علاوه با هدف افزایش فعالیت علمی در برخی از حوزه‌های ترکیبی علوم انسانی و شناختی که اهمیت ویژه‌ای دارند، در این فراخوان امکان پیشنهاد طرح‌های مطالعاتی ایجاد شده است. به منظور ایجاد فرصت جهت فعالیت گروه‌های مختلف پژوهشی و توسعه دهندگان فناوری و خدمات شناختی، دریافت طرح در فراخوان سال 95 در سه دسته انجام می‌پذیرد.
بر اساس این گزارش، محققان حوزه علوم و فناوری‌های شناختی از 25 آذر ماه تا 25 دی ماه سال جاری فرصت دارند فرم پیشنهاد طرح را تکمیل و ارسال کنند، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ستاد مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha