کد خبر: فاز-يک-طراحي-بيمارستان-فوق-تخصصي-هسته-ا
۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۰۴

معاون شهردار تهران درباره وضعيت ساخت بيمارستان فوق تخصصي هسته اي ولايت اظهار کرد: فاز يک طراحي اين بيمارستان در مراحل پاياني قرار دارد.

به گزارش گروه فضاي مجازي خبرگزاري سلامت به نقل از تهران سما مازيار حسيني که در حال حاضر مديريت اين پروژه را بر عهده دارد  اظهار کرد: اين نخستين بار است که بيمارستاني در کشور و منطقه با اين تخصص احداث مي شود، از اين رو مطالعات لازم و کافي براي اجراي اين پروژه ضروري است.
حسيني گفت: در دنيا مراکز علمي و برجسته اي مشابه اين بيمارستان وجود دارد که حتما بايد در جريان طراحي مورد بازبيني قرار گيرند تا بدانيم چه روندي را بايد در پروژه طراحي طي کنيم از اين اين پروژه هنوز در مرحله مطالعات و طراحي است.
به گفته معاون شهردار تهران، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکي در کنار سازمان انرژي اتمي در مراحل طراحي بيمارستان فوق تخصصي هسته اي ولايت با شهرداري تهران همکاري مي کنند.
وي افزود: نقش شهرداري تهران در اين پروژه تامين زمين و عوارض است و درباره اجرا نيز دستگاه ها با نظر واحد اجرا را به شهرداري تهران واگذار کرده اند که بدين ترتيب مجري طرح، شهرداري تهران است.
معاون شهردار تهران اعلام کرد: وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکي از نظر تخصصي به عنوان بهره بردار، تامين و تربيت نيروي انساني را بر عهده دارد و برگزار کننده دوره هاي خاص براي پزشکان است و سازمان انرژي اتمي نيز تامين کننده منابع براي احداث پروژه و دانش هسته اي در زمينه تحقيق و توسعه است و نيز مشاوره  براي خريد تجهيزات پزشکي لازم را بر عهده دارد.
حسيني تصريح کرد: در حال حاضر فضايي به وسعت 300 هکتار بافت گياهي و باغ براي اين مجموعه طراحي شده است که در نوع خود قابل توجه است و به طور حتم با اتمام مراحل طراحي و مصوب شدن طرح ها، فضايي فراهم مي شود که به طور حتم براي بيماران تحت درمان و پرسنل اين مرکز درماني بسيار موثر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha