کد خبر: عضو-کمیسیون-فرهنگی-مجلس-در-گفتگو-با-سلا
۸ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۳۴

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شوراي اسلامي با اشاره به آلودگی هوا گفت: ما استراتژی خاصی در ارتباط با حل مشکل آلودگی هوای کلان شهرها نداریم و باید یک استراتژی و برنامه طولانی مدت داشته باشیم.

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت درباره بحث آلودگی هوا، اظهار داشت: بنده معتقد هستم با تعطیلی و مواردی مثل آن، مشکل هوای تهران، حل نمی شود.

سعیدی با بیان این که مشکل ما، جاهای دیگری است که این ها را باید علاج کنند، تصریح کرد: ما استراتژی خاصی در ارتباط با حل مشکل آلودگی هوای کلان شهرها نداریم،اگر داریم، بیایند و نشان دهند. اگر روی کاغذ هم می خواهند چیزی بنویسند، بگویند چطورعملیاتی نشده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: ما باید یک استراتژی و برنامه طولانی مدت داشته باشیم که صنایع، خودروها، استانداردهایمان و ده ها موضوع دیگر به چه شکل بوده و برخورد کنند.

وی خاطر نشان کرد:مجلس و دولت هم باید در این قضیه ورود پیدا کند. این معضل،یک معضلی نیست که به صورت مسکن با تعطیلی های مقطعی بتوانیم آن را حل کنیم. تعطیلی به خاطر این است که بچه های مردم در هوای آلوده نروند تا مریض نشوند وگرنه با تعطیلی مشکل آلودگی، حل نمی شود.

سعیدی یادآور شد: متاسفانه روساي دستگاه های ما و کسانی که بالا نشسته اند، استراتژیست نبوده و سیاستمدار هستند.

كدخبرنگار41055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha