کد خبر: عضو-کمیسیون-بهداشت-و-درمان-مجلس-از-بیما
۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۲۳

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان خیریه صدیقه زهرا(س) در محله دولت آباد شهرری بازدید کرد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری سلامت به نقل از  ایرنا، محسن علیجانی زمانی روز پنجشنبه ضمن بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان از جمله رادیولوژی، سونوگرافی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، زایمان، دیالیز، دندانپزشکی، مراقبت های ویژه و اورژانس با ظرفیت ها، امکانات و نیازهای این بخش های آشنا شد.
وی در نشست مشترک با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بیمارستان با بیان اینکه نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان در کنار تلاشگران عرصه بهداشت و درمان هستند افزود: گزارش این بازدید را به عارف رئیس مجمع نمایندگان تهران و نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارائه کرده و از آنان برای حل نیازها و مسائل این بیمارستان یاری می طلبم.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم گفت: مسئولان بخش بهداشت و درمان کشور اقدامات خوب و موثری برای ارتقای خدمت رسانی به مردم انجام داده اند اما وظیفه نمایندگان مجلس، مدیران دلسوز و رسانه ها این است که مشکلات و نیازها را بررسی کرده و برای تحقق آن پیگیری کنند.
علیجانی زمانی با بیان اینکه گاهی همه زمینه ها برای خدمت رسانی فراهم است اما برخی روندهای اداری پیچیده کار را مشکل می کند افزود: مسئولان باید تلاش کنند تا با استفاده از ظرفیت خیرین و دلسوزان بخش بهداشت و درمان و آماده کردن فضای کار تسهیلات ایجاد کرده و مشکلات را کاهش دهند.
رئیس بیمارستان خیریه صدیقه زهرا(س) دولت آباد نیز در این نشست گفت: این بیمارستان با امکانات در اختیار فرصت خوب و مناسبی برای خدمت رسانی به مردم منطقه و حتی بیماران خارج از کشور است و در این زمینه آمادگی کامل وجود دارد.
ولید دنده بر ادامه داد: بیمارستان خیریه صدیقه زهرا(س) از ظرفیت های خیرین و نیکوکاران برای خدمت رسانی استفاده می کند اما حمایت های دولتی مخصوصا درعرصه های اداری کمک زیادی برای پیشرفت کارها می کند.
وی خواستار حمایت های معنوی مسئولان برای توسعه بیمارستان شد و گفت: زمین اطراف بیمارستان مکان مساعدی است تا بیمارستان توسعه یافته و به عنوان سومین بیمارستان شهرستان ری خدمت خوبی به مردم ارائه دهد.
دنده بر گفت: بوروکراسی پیچیده و خسته کننده باعث شده است تا خیرین از حوزه سلامت فرار کرده و از خیر آن بگذرند که این مهم توجه مسئولان را می طلبد.
بیمارستان خیریه صدیقه زهرا(س) دولت آباد در سال 62 با عنوان درمانگاه خیریه دارالتوحید با تلاش پزشکان متعهد و دلسوز به منظور ایجاد پوشش درمانی در منطقه محروم و مستضعف نشین دولت آباد و با انگیزه ارائه الگوی اسلامی در حوزه فعالیت های پزشکی در یک واحد مسکونی 85 متری در گروه 113 بلوک یک این منطقه راه اندازی شد.
این بیمارستان پس از توسعه، امروز در ساختمان سه طبقه در بخش های مختلف از جمله رادیولوژی، سونوگرافی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، زایمان، دیالیز، دندانپزشکی، اکوکاردیوگرافی، بخش چشم، مراقبت های ویژه و اورژانس به شهروندان جنوب تهران و شهرستان ری به صورت شبانه روزی خدمت رسانی می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha