کد خبر: ظرفیت-افزایش-تخت‌های-درمانی-در-بیمارس
۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۲

رییس بیمارستان شفای کرمان گفت: در حال حاضر 362 تخت درمانی در بیمارستان وجود دارد که ظرفیت افزایش آن به 500 تخت وجود دارد. نکته‌ای که باید مدنظر داشت، درصد اشغال تخت ها بنا به فصل و شرایط متغیر است.

 

دکتر عباس اطمینان در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به اقدامات انجام شده در بیمارستان شفای کرمان پس از اجرای طرح تحول سلامت اشاره و بیان داشت: بازسازی بخش سوختگی از جمله این اقدامات است. بهبود ساختار فیزیکی و زیرساخت‌ها و نیز اصلاح فضای آموزشی به طور جدی که در ادامه طرح‌های تحول آموزش صورت گرفت، از دیگر مواردی است که می‌توان بدان اشاره نمود.

اطمینان با اشاره به بهسازی تالار بیمارستان افزود: ساخت فضایی برای استراحات همراهان و اطلاع از وضعیت بیمار و همزمان با آن، اصلاح ساختار ورودی و نگهبانی صورت گرفت.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به نوسازی و بهسازی تجهیزات درمانی از افزایش تعداد بستری در این بیمارستان خبر داد و تصریح کرد: با کاهش سهم پرداختی بیماران در قالب طرح تحول سلامت، تعداد افرادی که ازخدمات تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شفا استفاده کرده‌اند، افزایش قابل توجهی داشت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 362 تخت درمانی در بیمارستان وجود دارد که ظرفیت افزایش آن به 500 تخت وجود دارد. نکته‌ای که باید مدنظر داشت، درصد اشغال تخت‌ها بنا به فصل و شرایط متغیر است.

اطمینان ادامه داد: در حال حاضر دو آی سی یو جنرال و استروک در بیمارستان وجود دارد که با اضافه شدن آی سی یو جراحی قلب، در مجموع سه بخش آی سی یو خواهیم داشت. دو بخش سی سی یو نیز در بیمارستان وجود دارد.

رییس بیمارستان شفای کرمان در پایان از انجام کاشت حلزون شنوایی به طور همزمان برای دو گوش در این مرکز آموزشی و درمانی خبر داد و تصریح کرد: این بیمارستان یکی از مراکز منحصر به فرد برای انجام این عمل تخصصی است.

وی گفت: با توجه به این که مرکز اصلی چشم پزشکی استان در بیمارستان شفا قرار دارد، پیوند قرنیه برای بیماران انجام می‌شود.

 

کد خبرنگار: 41025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha