کد خبر: طرح‌های-ملی-دارای-پیوست-سلامت-باشند
۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴

وزیر بهداشت با تاکید بر این‌که لازم است تمام طرح‌های ملی پیوست سلامت داشته باشند، متذکر شد: نمایندگان باتوجه به وظیفه نظارتی که طبق قانون اساسی بر عهده آنها است، می‌بایست نسبت به حفظ سلامت مردم اهتمام ورزند.

 

دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر این‌که دفاع از حقوق مردم در حوزه سلامت باید همواره اولویت نمایندگان مجلس باشد، به خبرنگار خبرگزاری سلامت گفت: آنچه به تصویب مجلس می‌رسد، بسیار کلیدی و اثرگذار است.
هاشمی متذکر شد: نمایندگان باتوجه به وظیفه نظارتی که طبق قانون اساسی بر عهده آنها است، می‌بایست نسبت به حفظ سلامت مردم اهتمام ورزند و دستگاه‌هایی که در این زمینه قصور دارند را برخط نمایند.
وی خاطرنشان ساخت: لازم است تمام طرح‌های ملی پیوست سلامت داشته باشند.
این مقام اجرایی تصریح کرد: در صورتی که قانون لازم برای منویات مقام معظم رهبری که در قالب سیاست‌های ابلاغی نظام سلامت مشخص گردیده است، تدوین شود و برای تحقق آن عزم جدی وجود داشته باشد، قطعا تحول جدی را در حوزه سلامت شاهد خواهیم بود.

تقویت مراکز درمانی، وجهه همت نمایندگان باشد
دکتر احمد عبداللهی، معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری سلامت گفت: حضور گسترده در انتخابات بیانگر اتکای نظام به مردم است.
عبداللهی با ذکر این که چالش‌هایی در حوزه سلامت مشهود است، اذعان داشت: افرادی که با رای مردم به مجلس راه می‌یابند، باید وجهه همت خود را بر تقویت و بسط مراکز درمانی به ویژه در مناطق کم برخوردار قرار دهند.
سردار نصرالله فتحیان، رییس موسسه خیریه امدادگران عاشورا نیز معتقد است حضور در انتخابات، یک وظیفه دینی و قانونی است که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، مردم بار دیگر حماسه‌ای باشکوه را در هفتم اسفند خلق خواهند کرد.

کد خبرنگار: 41025

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha