کد خبر: صفری-در-گفتگو-با-سلامتطرح-تحول-سلامت-بر
۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۶

صفری با اشاره به ادامه پیدا کردن طرح تحول سلامت، گفت: برای ادامه این طرح باید یک کار اساسی و کارشناسی شود و نماینده بیمه سلامت هم حضور داشته باشد که مثل یک کارآگاه عمل کند تا سند سازی نشده و هر پرونده ای امضا و مهر نشود.

احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت درباره ادامه یافتن طرح تحول سلامت گفت: طرح تحول سلامت، در کشور زیر سوال است. قبلا کسی که سرماخوردگی داشت به مطب پزشک عمومی می رفت و با دارو و ویزیت حدود 10 هزارتومان پرداخت می کرد. الان همان 10 تومان را از بیمار می گیرند و حدود 20 الی 30 هزارتومان هم برای طرح تحول می شود.

اظهار داشت: طرح تحول یک نان دانی برای وزارت بهداشت شده است. قبلا با 4 الی 5 هزارتومان دو تا بخیه می زدند که الان دوبرابر شده است و پرونده بیهوشی و سر کنندگی ایجاد می کنند  که مریض این ها را نمی داند و فقط به فکر راه افتادن کارش است.

خاطرنشان کرد: برای ادامه این طرح باید یک کار اساسی و کارشناسی شود و نماینده بیمه سلامت هم حضور داشته باشد که مثل یک کارآگاه عمل کند تا سند سازی نشده و هر پرونده ای امضا و مهر نشود. این کار باعث می شود که فقط کار انجام شود و سند سازی در بیمارستان ها و مطب ها نشود.

كدخبرنگار41055 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha