کد خبر: شیوه-های-نامناسب-در-حوزه-امداد-و-نجات-ت
۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۳۵

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جایگاه هلال احمر استان تهران را متمایز دانست و ابراز امیدواری کرد: با تغییر برخی شیوه های نامناسب در حوزه امداد و نجات، شاهد تغییرات شگرفی در سطح کشور و حوزه عملیات باشیم.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت، مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران با حضور رئیس سازمان امداد و نجات، مدیرعامل و شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان تهران و درویشی معاون سابق عملیات سازمان امداد و نجات برگزار شد.
دکتر ناصر چرخساز، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در این مراسم ضمن تقدیر از همکاری مدیرعامل هلال احمر استان تهران با سازمان امداد و نجات در کمتر از 4 ماه تصدی این پست و گام های مثبتی که بخصوص در موضوع زلزله تهران برداشته شده است، ابراز امیداوری کرد که با تغییر برخی شیوه های نامناسب در حوزه امداد و نجات، شاهد تغییرات شگرفی در سطح کشور و حوزه عملیات باشیم.
چرخساز همچنین جایگاه استان تهران را متمایز از سایر استان ها دانست و اعلام کرد: متاسفانه سیر تحول در این استان، کندتر از پیش بینی اولیه آن بوده است اما امیدوارم با توجه ویژه رئیس جمعیت هلال احمر به اهمیت این استان، در آینده ای نزدیک، تهران به الگویی برای کل کشور تبدیل شود.
حسین کتابدار؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات شاهین فتحی در دوران تصدی چند ساله خود در معاونت امداد و نجات استان، انتصاب وی به عنوان سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات را مایه افتخار استان دانست و از خداوند متعال برای او آرزوی توفیق کرد.
شاهین فتحی، معاون سابق امداد و نجات استان، طی سخنانی از همراهی مدیران هلال احمر استان تهران در طول دوران تصدی خود در معاونت امداد و نجات تقدیر و ابراز امیدواری کرد تا با حضور سرپرست جدید معاونت امداد و نجات استان، شاهد پیشرفت های چشمگیری در این جمعیت باشیم.
بنا بر این گزارش، مرتضی مرادی پور، از مدیران سابق سازمان امداد و نجات با حکم مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران به عنوان سرپرست جدید معاونت امداد و نجات این جمعیت منصوب شده است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha