کد خبر: شارژ-کارت-اعتباری-مددجویان-در-هفته-جار
۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹

به گزارش طبنا(خبرگزاری سلامت)، فاطمه رهبر در مورد توزیع سبد کالا برای اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اظهار داشت: طبق سنوات گذشته در زمان‌های مختلف از سال مانند ماه رمضان، عید و یا ماه‌های دیگر حمایت‌هایی از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی انجام می‌شد به طوری که در کارت‌های اعتباری که مخصوص یارانه و مستمری آنهاست، مبلغی جداگانه برای خرید کالاهای موردنیاز به آنها اختصاص می یافت.

وی گفت: بر همین اساس با توجه به وضعیت اقتصادی این روزهای جامعه، کارت مددجویان مجددا شارژ می‌شود و به تناسب بُعد خانوار از یک نفر به بالا به این افراد اختصاص داده می‌شود.

به گفته وی، مددجویان و اقشار نیازمندی که کارت‌های آنها شارژ شده می‌توانند به فروشگاه‌هایی که از قبل شناسایی و به آنها معرفی می‌شود و طرف قرارداد هستند مانند اتکا، رفاه، تعاونی مسکن فرهنگیان، افق کوروش و ... برای خرید کالاهای موردنیاز خود مراجعه کنند.

رهبر تاکید کرد: افراد مشمول سبد کالا، مددجویان کمیته امداد و افرادی که موردی به آنها کمک می‌شود و همچنین نیازمندانی که ما به وزارت رفاه معرفی می‌کنیم، مددجویان بهزیستی و اقشار کم درآمد و ...هستند.

وی با اشاره به اینکه ۴ میلیون نفر از افرادی که سبد کالا به آنها اختصاص داده می‌شود، شامل مددجویان کمیته امداد و افرادی که ما معرفی می‌کنیم می‌شوند، گفت: مابقی افراد نیز از سوی سایر نهادها معرفی می‌شوند و توسط وزارت رفاه کارت آنها شارژ خواهد شد.

رهبر تاکید کرد: در این هفته کارت اعتباری این افراد شارژ می‌شود و می‌توانند برای خرید اقدام کنند(مهر)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha