کد خبر: سومین-کنگره-بین¬المللی-تولیدمثل،-بها
۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۵

سومین کنگره بین ­المللی تولیدمثل (ISERB 2017) از تاریخ 30 اردیبهشت­ ماه الی یکم خردادماه سال 1396 در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران – مرکز همایش های بین المللی رازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت، این کنگره به صورت همزمان با "دومین کنگره بی ن­المللی علوم سلامت باروری و فرزندآوری" (ICRHC) برگزار می­شود.

گفتنی است در کنار این کنگره، "سومین جشنواره برترین ­های حوزه تولیدمثل" با موضوع «شناسایی و معرفی برترین‌های حوزه تولیدمثل» و با مشارکت دانشگاه ­ها و مراکز تحقیقاتی کشور در چهار بخش اصلی اساتید و پیشکسوتان، پژوهشگر برتر، مقاله برتر وپایان‌نامه دانشجویی برتر برگزار می شود.

لازم به ذکر است مباحث علمی سومین کنگره بین المللی تولید مثل در قالب 12 محور، دومین کنگره بین المللی فرزندآوری و علوم سلامت باروری با 10 محور تخصصی وهمچنین 6 محور مشترک بین دو کنگره همراه با کارگاه‌های تخصصی جانبی، اجرا می شود.

در ادامه باید افزود از جمله اهداف برگزاری سومین کنگره بین­ المللی تولیدمثل فراهم آوردن محیطی مناسب جهت عرضه آخرین یافته­ ها و دستاوردهای محققان و دانشجویان سراسر کشور در قالب مقالات و کنفرانس ­های علمی، دستیابی به راه ­ها و ابزارهای جدید و موثر در جهت تشخیص و درمان بیماری­ های مرتبط با تولیدمثل، ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی محققان و دانشجویان با آخرین یافته ­های علمی در زمینه موضوعات مرتبط با کنگره و فراهم آوردن محیطی مناسب برای ایجاد تعاملات علمی بین محققان و متخصصین حوزه تولیدمثل می باشد.

همچنین باید خاطر نشان کرد که متخصصین زنان و زایمان، جنین شناسی و بیولوژی تولیدمثل، اورولوژی، خون و سرطان بالغین، علوم آزمایشگاهی، حقوق، روان­شناسی تربیتی و ده­ها علوم رشته­ای و میان رشته­ای دیگر از جمله گروه­های هدف در این کنگره هستند و از امتیاز آموزش مداوم جامعه پزشکی برخوردار خواهند شد.

علاقه ­مندان می توانند مقالات خود را تا پایان بهمن ماه به دبیرخانه کنگره و آثار خود را تا پایان اسفندماه به دبیرخانه جشنواره ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.icrhc-iserb.ir/2017 مراجعه نمایند.

 همچنین جهت اطلاعات در مورد این کنگره‌ها با شماره تماس 22404144 داخلی 334 و 338 در مورد جشنواره با شماره تماس 22404144 داخلی 352  تماس حاصل نمایند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha