کد خبر: سهم-رسانه‌های-مجازی-در-انتخابات-جلوگ
۱۹ فروردین ۱۳۹۶، ۸:۱۷
خبرگزاری سلامت: با فراگیری استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های نوین، بسیاری از اطلاع رسانی‌ها در جامعه امروزی از این طریق صورت می‌گیرد. یکی از مصادیق مهم بهره‌گیری از این فضا، می‌تواند تبلیغات انتخابات باشد.   دکتر محمدعلی شاعری رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در این ارتباط به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری سلامت گفت: چاپ پوسترهای انتخاباتی و چسباندن به دیوار، نتیجه‌ای جز افزایش هزینه‌های زندگی و آلودگی محیط زیست ندارد. شاعری با اشاره به روش‌های نوین اطلاع‌رسانی مانند بهر‌ه‌گیری از فضای مجازی اذعان داشت: به وضوح شاهد تاثیر این رسانه‌ها در جوامع امروزی هستیم و این سهم هر روز در حال افزایش است. وی تصریح کرد: این در حالی است که چاپ پوستر تاثیری به مراتب کمتر از حضور در فضای مجازی دارد؛ چرا که این شیوه انفرادی است؛ اما در فضای مجازی جمع کثیری در آن واحد یک پیام را مشاهده می‌کنند. شاعری گفت: رسانه‌های مجازی نوعا گروهی هستند و تعداد مخاطبین بیشتری دارند. سال‌ها است در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا شعار «جلوگیری از اسراف هزینه‌های تبلیغاتی و توجه به محیط زیست» را شنیده‌ایم؛ اما در عمل با نقطه مطلوب فاصله بسیاری داریم که امیدواریم در سال جاری این مهم محقق شود.   کد خبرنگار: 41025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha