کد خبر: سربازان-گمنام-امام-زمان-عج-اجازه-كوچكت
۲۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۸:۱۶

 وزير اطلاعات گفت: بعد از اطلاع رساني اخير (دستگيري تروريست هاي تكفيري وهابي در تهران) 5 تا 6 نفر از افراد وابسته به گروه هاي تروريستي كه بنا داشتند در شب هاي قدر و روز قدس دست به اقداماتي بزنند يكي پس از ديگري در شهرهاي مختلف كشور شناسايي و دستگير شدند.
به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات دكتر علوي در حاشيه نشست هيئت نمايندگان اتاق تهران در جمع خبرنگاران افزود: در تخليه اطلاعاتي كه از اين افراد صورت گرفت يك سري از عوامل، سرپل ها و مرتبطان آنها را شناسايي كرديم و سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشراف اطلاعاتي در موقعيت مناسب آنها را دستگير خواهند كرد و اجازه كوچكترين آسيب به امنيت كشور و مردم را به آنها نخواهيم داد.
وي اضافه كرد: در ايام ماه مبارك رمضان خداوند به سربازان گمنام امام زمان (عج) و خدمتگزاران مردم در عرصه امنيت توفيق داد مجموعه اي را كه برنامه گسترده اي براي انفجار و اقدامات ضد امنيتي داشت متلاشي كنند.
وزير اطلاعات گفت: اين يكي از مواردي بود كه به مردم اطلاع رساني شد. قبل از آن گروه هاي تروريستي زيادي در مناسبت هاي مختلف در ايام محرم، صفر، فاطميه، نوروز و تقريباً هر زماني كه تجمع مردم در 22 بهمن يا روز قدس مي خواست شكل گيرد جريان هاي تروريستي انگيزه پيدا مي كردند كه ضربه اي وارد كنند يا اقدامات تروريستي انجام دهند.
وي اضافه كرد: گروه هاي تروريستي حتي در شرايط عادي هم سعي مي كردند در مراكز جمعيتي مانند ايستگاه مترو، نمازجمعه و دانشگاه ضربه هايي وارد كنند كه به لطف خدا همه اينان شناسايي شدند و در رصد اطلاعاتي سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفتند و زير ضربه رفتند.
علوي گفت: مواردي كه اخيراً اطلاع رساني شد يكي از مواردي بود كه بنا به دلايلي اطلاع رساني كرديم و الا قبل و بعد از آن خانه هايي كه در آنها ساخت بمب صورت مي گرفت امكاناتي كه فراهم كرده بودند و مواد پيش ساز انفجاري را فراهم  و در آنجا تركيب مي كردند يكي بعد از ديگري ، شناسايي ، كشف و ضبط شد و افراد دستگير شدند.
وي افزود: اين گروه ها عمدتاً وابسته به داعش هستند البته گروه هاي ديگري همه در مواردي بودند كه خيلي معدود بودند.
علوي با اشاره به تحرك اخير گروهك تروريستي منافقين در پاريس افزود: گروهك تروريستي منافقين در عمل توان ندارد و آنچه باعث اجتماع آنها شده نه توانمندي آنها بلكه استيصال دشمنان جمهوري اسلامي و استيصال كشوري مانند عربستان سعودي است كه به هر روشي دست زدند تا به جمهوري اسلامي آسيب برسانند موفق نشدند از اين رو فكر كردند با به صحنه آوردن عوامل اجاره اي منافقين و مطرح كردن دوباره آنها مي توانند طرفي ببندند در حالي كه از پيوستن دهها نفر مرده يك نفر زنده شكل نمي گيرد و از كنار هم قرار گرفتن صفرهاي فراوان حتي ميلياردها صفر باز هم نتيجه صفر خواهد بود.
وي با بيان اينكه خدمتگزاران امنيت مردم مشرف به كارشان هستند گفت: اين حركت هاي مزبوحانه براي روحيه دادن به گروهك ترويستي منافقين و حاميان آنها و دشمنان سرخورده منطقه اي جمهوري اسلامي ايران است كه دل خود را با اين چيزها خوش كنند البته چيزي از اينها در نمي آيد همان طور كه تاكنون چيزي درنيامده است.
وزير اطلاعات گفت: از آنجا كه مبارزه با موارد كلان مفاسد اقتصادي به عهده وزارت اطلاعات گذاشته شده هر مورد فسادي را كه ديديم با رياست جمهوري مطرح كرديم و رئيس جمهور دستور قاطع براي برخورد داد و به بنده مأموريت داد كه با وزير و رئيس دستگاه هاي مربوط صحبت كنم كه فرد متخلف بركنار شود كه در اين باره تاكنون مواردي از مديران كنار گذاشته شده اند.
وي در پاسخ به اين پرسش كه منتشر كنندگان فيش هاي حقوقي چه كساني هستند گفت: هنوز نمي توانم در اين باره نظر قطعي بدهم كم و بيش اطلاعاتي داريم اين اطلاعات را تكميل مي كنيم و روزي كه بتوانيم با شفافيت موضوع را بگوييم در درجه اول به مسئولان و مقامات عالي كشور منعكس مي كنيم سپس با اتخاذ سياست و با راهبردهاي بالادستي به رسانه اي كردن آن اقدام مي كنيم.
علوي افزود: آقاي پورمحمدي وزير دادگستري كه قبلاً رئيس سازمان بازرسي بودند گفت 5 سال پيش همين حقوق ها را مطرح كرديم اما حساسيتي ايجاد نشد ظاهراً آن وقت خيلي قبحي  براي آن قابل تصور نمي شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha