کد خبر: سجادی-شانس-مدال-آوری-وزنه-برداری،-کشتی
۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۷:۴۲

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر تیم ‌ملی والیبال روی سکوی المپیک برود همانند مدال آوران رشته‌های انفرادی به آن ها پاداش می‌دهیم.

به‌ گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکترسید نصرالله سجادی در حاشیه تمرینات تیم ‌ملی والیبال درباره شرایط تیم ‌ملی گفت: 10 روز دیگر بازیکنان تیم ‌ملی والیبال برای حضور در بازی‌های المپیک ریو راهی برزیل می‌شوند تا هفدهم مرداد ماه اولین بازی خود را در المپیک انجام دهند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درباره پیش‌بینی خود از المپیک اظهار داشت: تقریباً هفته‌ای یک بار من به تیم‌های المپیکی سر می زنم و فکر می‌کنم که رشته‌های همچون وزنه‌برداری، کشتی و تکواندو شانس زیادی برای کسب مدال دارند و حتماً مدال می‌گیرند. در دیگر رشته‌ها نیز شانس کسب مدال داریم که امیدوارم با آمادگی خوب بتوانند در ریو به نتیجه‌ برسند.

وی درباره تیم ‌ملی والیبال ایران نیز عنوان کرد: شرایط تیم ‌ملی خوب است. درست است که دیگر تیم‌های حاضر در المپیک سابقه قهرمانی این بازی‌ها و رقابت‌های جهانی را دارند ، ولی تیم ما خوب است و فکر می‌کنم که می‌توانند رقابت جدی با دیگر تیم‌ها داشته باشند. ریو اولین تجربه المپیکی بازیکنان تیم ‌ملی ماست، ولی مطمئنم که می‌توانند خوب کار کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درباره برگزاری بدرقه المپیکی‌ها نیز خاطر نشان کرد: این مراسم با حضور همه ورزشکاران، مربیان و همه فدراسیون های ورزشی حتی آن هایی که سهمیه نگرفته اند برگزار می‌شود. امیدوارم که مراسم خوبی باشد و تا الان هم حضور رییس جمهور در این مراسم قطعی است.

وی با بیان این که در صورت روی سکو رفتن تیم ‌ملی والیبال به بازیکنان همانند مدال آوران انفرادی پاداش داده می‌شود، تصریح کرد: ما همه رشته‌ها را از طریق فدراسیون‌هایشان حمایت کرده‌ایم و جوایز مشخصی نیز برای آن ها در نظر گرفته‌ایم. امیدوارم که همه ورزشکاران ما نتایج خوبی بگیرند. اگر تیم ‌ملی والیبال روی سکوی المپیک برود، مانند مدال آوران انفرادی به آن ها پاداش می‌دهیم، زیرا می دانیم که کار آنها سخت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha