کد خبر: سازمان-تامین-اجتماعی-نقش-کلیدی-در-تامی
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه پرداختها به بیمارستانهای دانشگاهی به روز شده است، گفت: سازمان تامین اجتماعی نقش کلیدی در تامین امنیت اجتماعی در کشور دارد.

 

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به تشریح تعداد بیمه شدگان این سازمان پرداخت و گفت: سازمان تامین اجتماعی نقش کلیدی را در تامین امنیت اجتماعی مردم در کشور دارد.

وی با بیان اینکه طرح تحول سلامت تحول جدی را در کشور ایجاد کرده است، تصریح کرد: درمان اولویت اول در کشور قرار گرفت که با تمام محدودیتها در بخش بودجه این امکان داده شد که این امر به بخش درمان اختصاص یابد و سازمان تامین اجتماعی در حد امکان خود تلاش کرد تا به تحقق این امر کمک کند.

نوربخش با بیان اینکه پرداختها به بیمارستانهای دانشگاهی به روز شده است، تصریح کرد: سازمان سعی کرده از لحاظ ساختاری و از لحاظ تجهیز منابع کمک کرده است که این طرح اجرایی شود اما شرایطی که دولت سازمان تامین اجتماعی را تحویل گرفت شرایط مناسبی نبود.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی باید به تامین امنیت اجتماعی بپردازد، اظهارداشت: اولین اقدام سازمان بازگشت آرامش و پرهیز از حاشیه و بازگشت به وظیفه اصلی این سازمان که همانا تامین زندگی بیمه شدگان است، بود.

نوربخش ابراز امیدواری کرد همدلی منجر به حل مشکلات  کشور شود.

کدخبرنگار41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha