کد خبر: سازمان-تأمین-اجتماعی-با-توانمندی-بالا
۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۶

نماینده مردم شهرهای ساوه، زرندیه و غرق آباد در مجلس شورای اسلامی با حضور در بیمارستان شهید دکتر چمران ساوه از نحوه ارائه خدمت به بیماران و وضعیت امکانات و تجهیزات موجود در بیمارستان اعلام رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت، محمدرضا منصوری در دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و تأثیر تحریمها بر حوزه بهداشت و درمان گفت: سازمان تأمین اجتماعی در وضعیت فعلی کشور، با دید مثبت و توانمندی بالا در احداث و تجهیز مراکز ملکی اقدامات مؤثری داشته است که امتیاز بالایی برای این سازمان محسوب می شود.
وی افزود : حوزه درمان که با تألم و درد بیماران سروکار دارد نیاز به تجلیل دارد و از زحمات مدیران سازمان تأمین اجتماعی در سطح کشوری و استانی به خاطر تجهیزات بیمارستانی مناسب و رسیدگی به وضعیت ساختمانی بیمارستان شهید دکتر چمران ساوه باید تقدیر کرد و امیدواریم با راه اندازی ساختمان جدید اورژانس بیمارستان شاهد ارائه خدمات مطلوبتری به مردم شهرستان های ساوه ،زرندیه و غرق آباد باشیم.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی در این دیدار گفت: بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی بازویی در کنار دولت است و تلاش خود را در ارتقاء سطح سلامت جامعه بکار گرفته است .
دکتر بابک عدلی افزود: در راستای تأمین دارو، تجهیزات پزشکی و جذب نیروی انسانی در رشته های تخصصی ، پرستاری ، اداری و مالی در چند سال اخیر گامهای مؤثری برداشته است و به نحوی که در سال گذشته با جذب حدود ١٠٠ نفر در شهر ساوه ، تعداد نیروی انسانی بیمارستان به ٣٧٥ نفر رسیده است و سعی شده است تا حد امکان از نیروهای بومی منطقه جذب شود.
وی اظهار داشت: در سال ٩٤ با بیش از ٩٣ درصد ضریب اشغال تخت در بیمارستان شهید دکترچمران ساوه پذیرای ٦٥٣ هزار و ٥٠٠بار مراجعه در واحدهای سرپایی بوده است و با افتتاح ساختمان اورژانس جدید بیمارستان با ٢٢ تخت بستری ، تحول خوبی را در بیمارستان ساوه شاهد خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه اکثر جمعیت شهر ساوه از جامعه کارگری و وابسته به صنعت و تولید هستند، گفت: وظیفه سازمان تأمین اجتماعی ، تأمین نیازهای درمانی بیمه شدگان تحت پوشش است و در این راستا از طریق مراکز ملکی و عقد قرارداد با بخشهای دولتی و خصوصی فعالیت می نماید .
دکتر عدلی در خصوص برنامه های سال جاری در بیمارستان شهید دکترچمران ساوه گفت : در سال گذشته تعداد تختهای بستری بیمارستان از ٩٤ تخت به ١٢٤ تخت افزایش یافت و  در سال جاری علاوه بر راه اندازی اورژانس جدید ، توسعه بخشهای ICUوCCU ، افتتاح هتلینگ بیمارستان را در دست اقدام داریم که با حمایت و تدبیر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری محقق خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha