کد خبر: سابقه-مديريتي-وزارت-بهداشت-و-رفاه-مملو
۹ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۴۹

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: سابقه مديريتي وزارت بهداشت و رفاه مملو از وزرا و مسئولان دلسوز و كاربلد بوده است كه در اكثر قريب به اتفاق موارد از درآمدهاي بالاي درماني خود چشم‌پوشيده و در دوره‌اي مسئوليت اجرايي را تقبل كرده‌اند


به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت دکتر ایرج حریرچی در پاسخ به یکی از رسانه ها که در انعکاس نشست خبری خود به نقل از وی موضوع درخواست تحقیق از وزرای سابق رفاه و بهداشت را منتشر کرده بود، ضمن بیان این مطلب گفت: در نشست خبری هفته گذشته خود هیچ کلمه‌ای دال بر عنوان تحقیق یا درخواست تحقیق از وزرای سابق در کلامم نبوده است.
دکتر حريرچي هفته گذشته با رد حقوق چندصدميليوني در وزارت بهداشت به انتقادات اخيــر درباره دريافتي پزشــكان پاســخ داده بود.
سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: بنده به‌مراتب در نشريات مكتوب و در رسانه ملي اعلام كرده‌ام كه اگر دربين گروه‌هاي مختلف سياسي و سليقه‌هاي مختلف مديريتي در مقابله با مشكلات خطير و بزرگ حوزه بهداشت و درمان هماهنگي و همدلي هم داشته باشيم نياز به زمان طولاني و منابع فراوان براي رسيدن به وضعيت مطلوب داريم و اگر اين گروه‌ها و سلايق با هم اختلاف نظر پيدا كنند بسيار بعيد خواهد بود كه توفيقي در حوزه سلامت كسب كنيم.


دکتر حریرچی گفت: معتقدم سابقه مديريتي وزارت بهداشت و رفاه مملو از وزرا و مسئولان دلسوز و كاربلد بوده است كه در اكثر قريب به اتفاق موارد از درآمدهاي بالاي درماني خود چشم‌پوشيده و در دوره‌اي مسئوليت اجرايي را تقبل كرده‌اند.


سخنگوی وزارت بهداشت افزود: سابقه مديريتي و روال زندگي شخصي بسياري از اين عزيزان به قدري روشن و درخشان است كه آنها را بي‌نيار از هرگونه تعريفي مي‌كند.
 

دکتر حریرچی با طرح این پرسش که درحالي‌كه خبرنگار رسانه ای که این مطلب را درج کرده است، در نشست خبري سخنگوي وزارت بهداشت شركت نكرده بود و بنا به گواهي فايل صوتي موجود هيچ كلمه‌اي دال بر عنوان تحقيق يا درخواست تحقيق از وزراي سابق در كلام بنده موجود نبوده است، چگونه عنوان درخواست تحقيق از وزراي سابق تيتر اصلي مي‌شود و عكس بزرگان حوزه سلامت و رفاه كشور كنار آن چاپ مي‌شود درحالي‌كه بنده كلا دريافت چندصد ميليوني را تكذيب كرده‌ام با انتخاب تيتر دوم و چينش مطالب و تيترهاي ديگر خداي ناكرده در ذهن خواننده ارتباط چنين موضوعي با بزرگان تداعي مي‌شود؟


سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: ضمير صحبت بنده به‌طور مشخص حداكثر دو، سه نفري بوده‌اند كه خودشان در ايجاد نظام پرداخت كارانه يا استمرار آن نقش مهمي داشته‌اند و اقدام اصلاحي براي اختلاف سطوح درآمدي انجام نداده‌اند و هم‌اكنون به‌دليل اشكالات نظام كارانه يا اختلاف سطوح درآمدي كه نسبت به گذشته بسيار كمتر شده است، به وزارت بهداشت حمله مي‌كنند.


دکتر حریرچی  در پایان تصریح کرد: به‌طور شفاف اعلام مي‌كنم كه همه اين عزيزان اعم از منتقد و غيرمنتقد به حداقل پرداخت‌هاي قانوني قانع بوده‌اند و در دوره تصدي مسئوليت درآمد كمتر و بسيار كمتر از فعاليت‌هاي قانوني و حلال درماني و غيردرماني قبلي خود داشته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha