مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رویکرد امروز سازمان بیمه سلامت ایران صیانت از منابع مالی است.

به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت ایران؛ دکتر محمد جواد کبیر امروز در دیدار با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن ارائه گزارش از عملکرد این سازمان در دولت تدبیر و امید گفت: ما توانستیم گام بزرگی را در اجرای پوشش بیمه همگانی در کشور برداشته و در این راستا حدود 10 میلیون نفر از جمعیت مستضعف و نیازمند را تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار دهیم.
وی افزود: این عملکرد برگ زرینی در کارنامه نظام سلامت در دولت یازدهم بود که توسط سازمان بیمه سلامت ایران اجرایی و عملیاتی شد.
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران تحقق بیمه همگانی را در کشور همواره یکی از آرزوهای انقلاب عنوان کرد و متذکر شد: امروزه اندیشیدن تمهیدات لازم برای تجمیع منابع سلامت برای دسترسی بیشتر به خدمات و افزایش کارآیی در برخورداری مردم از سطح خدمات سلامت یک ضرورت است که باید مورد توجه و پیگیری جدی قرار گیرد.
این مقام مسئول یادآور شد: ما باید پایداری، مدیریت درست و بهینه منابع را برای کاهش تقاضای القایی در کشور داشته باشیم تا بتوانیم بیش از پیش منابع را درست مدیریت کنیم.
دکتر کبیر توجه به اقشار آسیب پذیر را از مهمترین اولویت نظام سلامت دانست و افزود: ما با حفظ استقلال سازمانهای بیمه گر باید بتوانیم بهره وری نظام سلامت را افزایش دهیم.
وی در این راستا حمایت جدی از سازمانهای بیمه را توسط کلیه دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اولویت ها دانست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha