کد خبر: راه‌اندازی-سامانه-ثبت-اعلام-کمبود-تج
۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۰۹
به گزارش طبنا(خبرگزاری سلامت)، دکتر رضا مسائلی، مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی با بیان این مطلب افزود: در شرایط تحریم، تمام دانشگاه ها باید به دقت، نیاز، مصرف و تهیه تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی مراکز تابعه را مدیریت و برنامه ریزی نمایند. وی اظهار کرد: سامانه ثبت اعلام کمبود تجهیزات پزشکی برای دانشگاه ها در پورتال imed  راه اندازی شده است. با استفاده از این سامانه و به شرط ورود دقیق اطلاعات، می توان کمبودها را مدیریت کرد. در این سامانه دانشگاه های قطب می توانند نیازمندی های دانشگاه ها و مراکز خود را مشاهده و نیازمندی های دانشگاه خود را وارد کنند تا در اسرع وقت این کمبودها پیگیری و جبران شود. مسائلی افزود: دانشگاه های قطب در رسیدگی و مدیریت کمبود دانشگاه های همجوار باید محور قرار گیرند و همچنین جلسات قطب باید به صورت مدون با محوریت مدیریت تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی برگزار شود. در ادامه این نشست مهندس محمد مهدی علاالدین، سرپرست گروه نظارت بر تامین تجهیزات پزشکی به تشریح اقدامات و برنامه‌های مدیریت تامین و پیشگیری از کمبودهای تجهیزات و ملزومات پزشکی پرداخت. بر اساس این گزارش تمامی دانشگاه ها موظف شدند میزان مصرف سال 1396 و نیاز سال 1397 خود را به صورت جزیی و دقیق برای اداره کل تجهیزات پزشکی ارسال تا برنامه ریزی لازم برای تامین با مشارکت آنها انجام گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha