کد خبر: رادیو-سلامت-و-نگاهی-به-عملکرد-ستاد-مبار
۴ اسفند ۱۳۹۵، ۹:۴۶

برنامه «تا رهایی» شبكه رادیویی سلامت، پنجشنبه ـ پنجم اسفند ماه، به موضوع «نگاهی به عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال 95» می پردازد.

به گزارش خبرگزاری سلامت، «تا رهایی» برنامه ای است گفتگو محور در خصوص معضلات فردی و اجتماعی پیش روی افرادی كه در معرض و یا درگیر اعتیاد و سوء مصرف مواد هستند؛ كه در این برنامه به بررسی و شناسایی زمینه های اجتماعی گرایش به اعتیاد و ترغیب افراد درگیر به اعتیاد به درمان و مداوا پرداخته می شود.
این برنامه رادیویی، از ساعت ۱۲ به مدت ۴۰ دقیقه با حضور دکتر عارف وهاب زاده، مدیر کل دفتر فرهنگی و امور پیشگیری از اعتیاد ستاد مبارزه با مواد مخدر به موضوع «نگاهی به عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال 95» می پردازد.
هدف اصلی و رویكرد این برنامه در آموزش و پیشگیری اولیه و ثانویه اعتیاد، بررسی مسائل ریشه ای موجود در جامعه در خصوص معضل اعتیاد، پیشگیری از ابتلا افراد در معرض اعتیاد، كمك به معتادان و خانواده های آنها در زمینه درمان و كمك به خانواده ها در كنترل و شناخت و رمان فردی از اعضای خانواده درگیر اعتیاد و انجام مشاوره به معتادان و خانواده های آنان و ترغیب آنان به درمان است.
گفتنی است، برنامه «تا رهایی» كاری است از گروه اجتماعی شبكه رادیویی سلامت كه هر هفته پنچ شنبه ها از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha