رئیس سازمان جوانان هلال احمر از برنامه‌ها و فعالیت‌های این سازمان در دهه کرامت خبر داد و گفت: امیدوارم این برنامه‌ها امسال نیز همانند سال های گذشته به نحو احسن و با همراهی همیشگی جوانان هلال‌احمر محقق شود.


به گزارش خبرگزاری سلامت؛ دکتر مسعود حبیبی در مورد اجرای برنامه‌های سازمان جوانان در دهه کرامت گفت: در این دهه که از ولادت حضرت معصومه (ع) آغاز و تا ولادت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت، برنامه‌های متنوعی از سوی جوانان جمعیت هلال احمر در استان‌ها و به صورت سراسری در کشور برگزار خواهد شد.
پیاده روی جوانان هلال احمر تا حرم امام رضا با نام «قدمگاه عشق» در خراسان رضوی


وی در ادامه از اجرای طرح «قدمگاه عشق» خبر داد و گفت: در این همایش ۳۶۰ نفر از اعضای سازمان جوانان هلال احمر از سراسر کشور به صورت پیاده از ۲۰ مرداد ماه تا ولادت حضرت امام رضا(ع) از نیشابور تا مشهد مقدس را طی می کنند.


وی افزود: این مراسم به میزبانی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد و ما استقبال خوب جوانان را در از طرح طی سال‌های گذشته مشاهده کردیم که امیدوارم امسال نیز این طرح با خلوص نیت جوانان هلال احمر به بهترین شکل اجرا شود.


جشنواره ملی «خورشید کرامت» در استان قم
وی گفت: جشنواره ملی «خورشید کرامت»، همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و روز کرامت انسانی و حقوق بشر اسلامی با محوریت تکریم انسان‌ها توسط جمعیت هلال احمر استان قم برگزار خواهد شد. در این جشنواره از برگزیدگان آثار برتر در بخش های کتابخوانی اینترنتی و مسابقه عکاسی موبایلی تقدیر خواهد شد.


خدمت رسانی به زائران علی ابن موسی الرضا(ع) در طرح «همسفران خورشید» در خراسان رضوی
وی افزود: همچنین در این ایام طرح همسفران خورشید در استان خراسان رضوی اجرا خواهد شد و طی آن جوانان هلال احمر به زائران مشهد مقدس خدمات مختلفی را ارائه خواهند داد.
همایش «اختر خلقت» در استان قزوین
رئیس سازمان جوانان هلال احمر همچنین از برگزاری همایش اختر خلقت به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) در استان قزوین خبر داد.


غبارروبی و عطرافشانی مرقد مطهر امام زادگان و بقاع متبرکه
به گفته دکتر حبیبی غبارروبی و عطرافشانی مرقد مطهر امام زادگان و بقاع متبرکه توسط اعضای جوان، پخش صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام در کلیه برنامه‌ها و پایگاه‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و در طول طرح تابستانی شوق رویش از جمله فعالیت‌‌های معاونت‌ امور جوانان در استان‌ها در این ایام خواهد بود.


پیاده روی جوانان هلال احمر تا حرم شاه چراغ در استان فارس
رئیس سازمان جوانان هلال احمر، برگزاری اردوهای زیارتی به بقاع متبرکه با دعوت از افراد آگاه به تاریخ و زندگینامه این بزرگواران و نشر احادیث ائمه معصومین (ع) از طریق فضاهای مجازی توسط اعضای جوان را از دیگر برنامه‌های فرهنگی در استان‌ها عنوان کرد و گفت: در استان فارس نیز اعضا به سمت حرم مطهراحمد بن موسی (ع) پیاده‌روی و با تولیت حرم مطهر دیدار خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha