کد خبر: رئیس-انجمن-علمی-آترواسکلروز-ایران-خبر
۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۴۵

رئیس انجمن علمی آترواسکلروز ایران از حضور بسیاری از بیماران کشورهای خارجی برای انجام جراحی قلب ، استنت گذاری، آنژیوپلاستی در ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت دکتر مسعود قاسمی در حاشیه برگزاری هشتمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی اظهار کرد: کنگره قلب و عروق رضوی بسیار می تواند در زمینه یشرفت تمامی بیماری های قلب و عروق کمک شایانی داشته باشد.
وی افزود: خوشبختانه ایران در دهه های اخیر در درمان بیماری های قلبی پیشرفت چشم گیری داشته و توانسته همگام با سایر کشورهای پیشرفته دنیا، روش های درمانی را براساس علم روز در کشور پیاده سازد.
رئیس انجمن علمی آترواسکلروز ایران با بیان اینکه یکی از آخرین دستاوردهای حوزه قلب و عروق روش "‌آنژیوپلاستی " می باشد، گفت: آنژیوپلاستی روشی است که با آن می توان گرفتگی مجاری قلب و عروق را درمان کرد.
قاسمی با بیان اینکه روش آنژیوپلاستی سبب کاهش هزینه های درمان، افزایش سرعت درمان و کوتاه شدن بستری فرد در بیمارستان می شود، گفت: در حال حاضر برای درمان بیماری های قلبی و عروقی همگام با آخرین پیشرفت های روز دنیا از تکنولوژی پیشرفته ای در ایران برخوردار هستیم.
وی تصریح کرد: خوشبختانه هم اکنون نه تنها بیماری برای آنژیوگرافی به خارج از کشور عزیمت نمی کند بلکه بسیاری از بیماران خارجی کشورهای مختلف جهان برای استنت گذاری ،آنژیوپلاستی و جراحی قلب به ایران می آیند که این نشان از علم و تجربه زیاد پزشکان ایرانی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha