کد خبر: دوست-دارم-دربی-مساوی-شود
۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۴۴

سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: دوست دارم دربی 83 مساوی شود، چون تساوی برای نفت بهتر است.

به گزارش  خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های نفت و پیکان اظهار داشت: اول از همه به بهادر عبدی و خانواده و جامعه فوتبال تسلیت بگویم. یکی از بازیکنان خوب فوتبال در غم از دست دادن پدر و مادرش عزادار است بداند که ما هم در غم او شریک هستیم. از همین جا دوست دارم تمام مردم ایران برای شادی روح پدر و مادر بهادر عبدی فاتحه‌ای بخوانند. امیدوارم هر چه زودتر برگردد دوست داشتم فردا در زمین بازی او را ببینم.

وی ادامه داد: بازی سختی مقابل استاد خودم داریم و احتیاج زیادی داریم که بازی را ببریم چرا که می خواهیم به بالای جدول برسیم. با توجه به تمریناتی که انجام داده ایم پیروزی ما دور از دسترس نیست.

سرمربی نفت در مورد دربی یادآور شد: نمی توانم در این مورد صحبت کنم زیرا مربی یک تیم لیگ برتری هستم اما دوست دارم دربی مساوی شود زیرا برای شرایط تیم ما بهتر است.

دایی در مورد اینکه آیا تیمش تقویت شده و اینکه آیا به دنبال قهرمان است یا خیر، تاکید کرد: نتوانستیم از بازیکنان خوب داخلی استفاده کنیم. در تعطیلات متاسفانه بازیکن خوب خارجی بهتر از داخلی پیدا نکردیم. حداقل 3-4 جای خالی در سن بزرگسال داریم اگر بازیکن خاصی چشم ما را گرفت قطعا جذب می کنیم.

سرمربی نفت در مورد صحبت های فریادشیران که گفته بود دایی هر ساله بازیکن جوان معرفی می کند تصریح کرد: شرایط امسال خیلی سخت بود اما تلاش خود را انجام دادیم. مربیان قبلی نفت از جمله منصوریان خیلی کار کردند که ما هم ادامه دهنده آنها هستیم. به شرایط سنی اصلا نگاه نمی کنم. بازیکن 37-38 ساله و بازیکن 17-18 ساله برایم فرقی ندارد می توانم همه را بازی بدهم.

وی در مورد جدایی شیخ ویسی و حقدوست گفت: یک سری مشکلات از سال قبل بود و یک سری مسائل بود که بازیکن را به زور نگه نمی داریم. به هیچ بازیکنی نمی گوییم که بازیکن ثابت خواهد بود و هر کس بهتر باشد استفاده می کنیم. حقدوست چندین بار با خود من صحبت کرد و گفت که شاید بازی به من نرسد به شرط اینکه سال های بعد او به ما ملخق شود او را قرضی دادیم. در مورد شیخ ویسی اطلاعی نداشتم و دوست داشت که جدا شود و من هم با جدایی او موافقت کردم. دروازه بان خارجی امتحان کردیم که خوب نبودند فعلا با گلرهای داخلی ادامه می دهیم.

سرمربی نفت در مورد مشکلات مالی نفت و مسائل شرکت و نفت و بهنام پیشرو خاطرنشان کرد: به عنوان سرمربی تیم زیاد در جریان کارها نیستم. شرکت نفت فشارهای زیادی وارد می کند. متاسفانه هنوز هم مشکلات زیادی داریم باید از مدیرعامل در مورد مسائل مالی صحبت کنید.

وی در مورد اینکه آیا با علیرضا حقیقی صحبت کرده یا خیر تاکید کرد: به هیچ احدی پیشنهاد ندادم چند دروازه بان خارجی تست دادند که دیدم به درد ما نمی‌خورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha