کد خبر: دستگاه-قضا-به-فضاسازی-رسانه-های-غربی-بی
۲۷ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۱۵
رئیس قوه قضائیه: دستگاه قضا به هجمه های رسانه های غربی بی اعتناست و در رسیدگی های قضایی بر اساس موازین قانونی و شرعی عمل می کند.
 
آیت الله صادق آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی گفت: متاسفانه کشورهای غربی چون مشاهده می کنند که در برخی کشورها می توانند تاثیر بگذارند با همین تصور این تجربه را می خواهند در جمهوری اسلامی ایران هم دنبال کنند و زمانی رهبری و زمانی شورای نگهبان و دیگر نهادها را مورد حمله قرار می دهند و چند وقتی است که تخریب قوه قضاییه را در دستور کار خود قرار داده اند
وی گفت: زمانی که روند رسیدگی به برخی پرونده ها آشکار می شود آنها هجمه به قوه قضاییه را آغاز و گمان می کنند می توانند مانع رسیدگی صحیح قوه قضاییه شوند.
رییس دستگاه قضا با اشاره به اینکه قوه قضاییه در رسیدگی هایش قاطع است و شجاعانه عمل می کند افزود: از روسای کل دادگستری، قضات و دادستان ها درخواست دارم که در رسیدگی هایشان به فضاسازی های رسانه ای هیچ اعتنایی نداشته باشند و نباید اجازه دهیم برخی بتوانند با فشارهای رسانه ای منویات خود را پیاده کنند.
 
آیت الله آملی لاریجانی گفت: یکبار در خصوص اعتصاب غذای یک زندانی فضاسازی بسیار گسترده به راه می افتد که اینها همه دخالت است.
وی افزود: همین کسانی که برای اعتصاب غذای یک زندانی این هجمات را علیه قوه قضاییه و نهادهای جمهوری اسلامی به راه می اندازند برایشان مهم نیست که هزاران کودک در یمن کشته می شوند. 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha