وزیر بهداشت در سومین روز از سفر وزیر بهداشت به استان سیستان و بلوچستان، با حضور در شهرستان خاش، پروژه های بهداشتی و درمانی آن که با اعتباری بالغ بر 218 میلیارد ریال ایجاده شده است را افتتاح کرد.


به گزارش خبرگزاري سلامت  کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره)خاش که با زیربنای 748 متر مربع با اعتباری بالغ بر 17 هزار و 733 میلیون ریال در 12 ماه ساخته شده، یکی از پروژه های درمانی است که توسط وزیر بهداشت افتتاح شد.
زایشگاه و بلوکهای زایمانی کوثر بیمارستان امام خمینی(ره) خاش که در زیربنای 1042 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 20 هزار میلیون ریال که در مدت 12 ماه ساخته شده است نیز به بهره برداری رسید.


احداث مسکن متخصصین، مرکز بهداشتی درمانی میرآباد خاش از دیگر پروژه هایی بود که امروز افتتاح شد.
گفتنی است در شهرستان خاش، طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) با پیشرفت فیزیکی 66 درصد، خانه های بهداشت شنده، عباس آباد، اسکل آباد، کارواندر، گوشکان و حاجی آباد، مراکز سلامت شهری شماره یک، دو، ضمیمه3 و مرکز آموزش بهورزی، مراکز بهداشتی درمانی روستایی نجف آباد، میرآباد، اسلام آباد گرنچین و ناصری و نیزمراکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی شهید بهشتی، نجف آباد، میرآباد، ناصری و اسلام آباد گرنچین در شهرستان خاش در حال اجرا است که به زودی به بهره برداری می رسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha