عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  با بیان این که سخنان همکار ما در صحن علنی مجلس مبنی بر دریافت حقوق های دو میلیاردی در وزارت بهداشت واقعیت ندارد، گفت: در حوزه وزارت بهداشت هیچ پزشکی سراغ نداریم که حقوق دو میلیاردی داشته باشد.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از وزارت بهداشت دکتر محمد حسین قربانی با بیان این که ممکن است برخی از پزشکان در بخش خصوصی درآمدهای بالایی داشته باشند، گفت: چنین درآمدهایی را در وزارت بهداشت نه شنیده ایم و نه وجود دارند.

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان این که ما پزشکانی را که ممکن بوده است در بخش خصوصی درآمدهای بالایی داشته باشند را موظف کرده ایم که در بخش دولتی و بیمارستانهای دولتی به صورت تمام وقت کار کنند و به مردم ارایه خدمت کنند، گفت: این پزشکان ممکن است دریافتی های نسبتا بالایی داشته باشند ولی نمی توان آنچه را که به عنوان ضریب کا و کارانه پرداخت می شود حقوق تعریف کرد.

 

نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: این گونه اظهارات در مجامع رسمی و عمومی باعث ایجاد بی اعتمادی در جامعه می شود و ذهنیت ها را نسبت به پزشکان خدومی که واقعا به مردم خدمت می کنند خراب می کند.

 

دکتر قربانی با طرح این پرسش که کدام پزشک عمومی در حال حاضر بیش از 5 یا 6 میلیون تومان و یا کدام پزشک مقیم بالای 10 میلیون تومان دریافت می کند؟ گفت: طرح این گونه صحبتها را به صلاح نمی بینیم و برای جامعه خوب نیست چرا که باعث دلسردی جامعه پزشکی که با عشق و علاقه و جدیت به مردم خدمت می کنند، می شود و طرح اینگونه اظهارات باید کارشناسی باشد.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت دکتر محمد حسین قربانی با بیان این که ممکن است برخی از پزشکان در بخش خصوصی درآمدهای بالایی داشته باشند، گفت: چنین درآمدهایی را در وزارت بهداشت نه شنیده ایم و نه وجود دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha