کد خبر: خطر-جدی-فرونشست-زمین-در-تهران
۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۳۶
به گزاش طبنا(خبرگزاری سلامت)، افشین حبیب‌زاده در جریان هفتاد و هشتیمن جلسه شورای شهر تهران در تذکری به معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اظهار کرد: شهر تهران به صورت جدی با خطر فرونشست زمین و ایجاد فروچاله‌ها مواجه است و هر چند وقت یک بار نمونه‌ای از این مسئله در نقطه‌ای از شهر از جمله در اتوبان‌ها و معابر اصلی شهر رخ می‌دهد.
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران، فرونشست زمین و فروچاله‌ها را از جمله مشکلات اساسی موجود در تهران خواند که امکان تبدیل شدن به بحران در آن وجود دارد.
وی ادامه داد: با پیگیری شورای شهر و کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، در سال گذشته تمام اتوبان‌ها و خیابان‌های اصلی شهر جهت شناخت نقاط بحرانی و خطرآفرین مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به مشکلات سخت‌افزاری، مقرر شد، دستگاه‌های اسکن جهت پایش کامل و دوره‌ای تمام معابر اصلی و فرعی تهیه شود اما علیرغم گذشت حدود یک سال از این امر، متاسفانه اقدام خاصی صورت گرفته است.
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران تذکر داده می‌شود این امر را که با امنیت جانی شهروندان ارتباط مستقیم دارد؛ در اولویت کاری خود قرار داده و نسبت به تهیه دستگاه‌های اسکن و انجام اقدامات مقتضی در اسرع وقت اقدام کند.(ایسنا)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha