کد خبر: خادم8-هزار-میلیارد-تومان-اعتبار-برای-تک
۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۱۳

معاون حقوقی ، مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در یاسوج با اشاره به عدم وجود اعتبارات کافی، گفت: در حال حاضر 8 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه کاره کشور مورد نیاز است.

به گزارش خبرگزاري سلامت  ،معاون حقوقی ، مجلس وزارت ورزش و جوانان در یاسوج با اشاره به عدم وجود اعتبارات کافی، گفت: در حال حاضر 8 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه کاره کشور مورد نیاز است.

امیر رضا خادم ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل‌های جدید و قدیم ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: اگر مدیری در استانی با امکانات محدود خدمت کند و بتواند با وجود عدم امکانات کارهای بزرگ و شاخص انجام دهد، توانمند است.

معاون حقوقی و مجلس وزارت ورزش و جوانان، تعامل با مدیران ارشد و نمایندگان استان را یکی از راه‌های موثر در توسعه دانست و گفت: مدیر جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد باید بتواند با ایجاد تعامل مطلوب و کاربردی با مسوولان ارشد زمینه همکاری و توسعه ورزش استان را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه بانوان نیمی از جمعیت ما را تشکیل می‌دهند، گفت: در بازی‌های آسیایی تعداد بانوان شرکت کننده نسبت به آقایان بیشتر و مدال‌هایی که کسب کردند نیز تقریبا به اندازه آنها بود.

این مسوول به عدم وجود امکانات ورزشی بانوان اشاره کرد و بیان داشت: علی‌رغم وجود امکانات بسیار محدود بانوان ، موفقیت‌های زیادی را کسب کرده‌اند.

خادم بر توجه و حمایت از حوزه بانوان تاکید کرد و یادآور شد: حوزه جوانان و فعال کردن سمن‌های ورزشی نیز از دیگر موارد مهمی است که باید مدیرکل جدید به آنها توجه داشته باشد.

معاون حقوقی و مجلس وزارت ورزش و جوانان تعداد سمن‌های کهگیلویه و بویراحمد را طبق گفته مسوولان 54 سمن عنوان کرد و بیان داشت: باید از توانمندی‌های این ظرفیت‌ها استفاده بهینه کرد.

وی در ادامه با اشاره به عدم وجود اعتبارات برای اجرای طرح جدید یا تکمیل طرح‌های گذشته، گفت: در حال حاضر 8 هزار میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های نیمه کاره در کشور مورد نیاز است.

این مسوول با بیان اینکه در طول سه سال گذشته به دلیل عدم وجود اعتبار کافی هیچ طرح ورزشی جدیدی را آغاز نکردیم، گفت: برای احداث طرح جدید یا تکمیل طرح‌های نیمه کاره باید بر تعامل با بخش خصوصی تمرکز کرد.

خادم توجه و تعامل با بخش خصوصی و دیگر منابع مانند خیرین را در توسعه ورزش موثر دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت جدید ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد باید نگاه ویژه به این حوزه داشته باشد و با حمایت از باشگاه‌ها، شرایط را برای فعالیت بیشتر آنها فراهم کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha