کد خبر: حوزه-واکسن-سازي-به-خبرنگار-تخصصي-نياز-د
۱۵ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی تربیت خبرنگاران تخصصی در حوزه هاي مختلف سلامت، به خصوص توليد سرم و واكسن سازی را ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری سلامت، دکتر حمید کهرام، رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازیدر بازدید مدیران، تهیه کنندگان، گزارشگران و گویندگان شبکه رادیویی سلامت از موسسه رازی، ضمن قدردانی از حضور فعالان رسانه ای و معرفي تاريخچه و جايگاه اين موسسه بر لزوم معرفی هر چه بیشتر جایگاه مهم این موسسه در تامین سلامت جامعه از سوی اصحاب خبر و رسانه تاکید کرد.

رئیس موسسه رازي در ادامه بيان كرد: موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با قريب به 90 سال سابقه فعالیت يكي از قديمي ترين و معتبرترين مراكز علمي و تحقيقاتي كشور است.

كهرام با اشاره به اینکه موسسه رازی مجموعه ای بی نظیر در خاورمیانه و کم نظیر در جهان است، اظهار کرد: موسسه رازی همچون گوهر ناشناخته است و مردم کشورمان اطلاعات کمی از فعالیت های حیاتی این مجموعه مهم در تامین سلامت مردم دارند.

وی با اشاره به ضرورت حضور خبرنگاران تخصصی در حوزه تحقيق و توليد واکسنافزود: خبرنگاران تخصصی با اشراف کامل به مسائل حوزه خود، نقش موثری در اطلاع رسانی درست دارند.

كهرام اظهاركرد: موسسه رازی مجموعه ای بی نظیر در خاورمیانه و کم نظیر در جهان است. همچنين با توجه به اهمیت حیاتی موسسه رازی در تامین سلامت جامعه، از اصحاب رسانه خواست با حضور تاثیر گذار خود، یاریگر این موسسه ملی در انجام رسالت خطیر خود باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha