کد خبر: حضور-محمود-عباس-در-تشییع-جنازه-شیمون،-ن
۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۸

قاضی پور نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور محمود عباس در تشییع جنازه شیمون پرز، گفت: محمود عباس، خائن به فلسطین بوده و حضور او در تشییع جنازه شیمون،  ننگی بر عرب، نژاد عرب و فلسطینی‌ها است.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت در موضع گیری خود نسبت به حضور «محمود عباس» رئیس خودگردان فلسطین در تشییع جنازه شیمون پرز، اظهار داشت: زمانی که حضرت امام (ره) فرمودند که آخرین روز ماه مبارک رمضان، روز قدس است، در ایران راهپیمایی شد و امروز هم کشورهای زیادی، روز قدس را برگزار می‌کنند که یادگار امام راحل است.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمام دولت های حاکم در ایران، حامی سرسخت فلسطین بوده اند. در فلسطین هم یک عجم و یک شیعه نیست و همه عرب و اهل تسنن هستند.

قاضی پور با تاکید بر این که ما آرمان هایمان را با افراد عوض نمی‌کنیم، گفت: محمود عباس، خائن به فلسطین است. او مثل رهبر سابقش «خالد مشعل،» خائن است.

وی افزود: چطور است که جمهوری اسلامی انقدر به این ها خدمات ارائه داده و می دهد، می آیند در فوت آدم شرور و قاتل کودکان فلسطینی شرکت می کند؟ که این، ننگی بر عرب، نژاد عرب و فلسطینی ها است.

 

کد خبرنگار: 41055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha