کد خبر: جشن-ميلاد-حضرت-معصومه-س-در-راديو-سلامت
۱۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹

شبكه راديويي سلامت، همزمان با ميلاد فرخنده حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، در روزهاي پنجشنبه و جمعه مورخ 14 و 15 مرداد ماه، در برنامه هاي خود به موضوعات مختلف با اين روز خواهد پرداخت.

 


به گزارش خبرگزاری سلامت، برنامه هاي شبكه راديويي سلامت همزمان ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر به شرح زير است:
برنامه «صبح  و زندگي» كاري از گروه بهداشت و تندرستي اين شبكه راديويي ، 14 مرداد ماه، از ساعت 7:05 دقيقه، با حضور حجت الاسلام علي آقابابا، كارشناس مذهبي با موضوع «تكريم فرزندان» و تاكيد بر نقش تربيت صحيح در آينده موفق فرزندان به اين پرسش كه «من به دخترم افتخار مي كنم چون؟» پاسخ خواهد داد.
برنامه «خونه زندگی» كاري از گروه خانواده راديو سلامت، روز پنجشنبه، از ساعت 10:30دقيقه، با حضور دكتر پروين ناظمي، روان شناس و با تاكيد بر اينكه شادی یکی از فاکتورهای خانواده سالم است، به اين پرسش كه «آیا خانواده شادی هستیم؟» پاسخ مي دهد.
برنامه «عصرتون سلامت» كاري از گروه تغذيه اين شبكه راديويي ، از ساعت 17، با حضور دکتر كوروش صمدپور، متخصص تغذیه؛ مهدی صفایی، کارشناس مراقبت های فردی و اجتماعی؛ و دکتر حميدرضا بابامرادی، روانشناس به موضوع «مهربانی» خواهد پرداخت.
برنامه «قاصدک» كاري از گروه خانواده راديو سلامت، از ساعت21 به مدت 15 دقيقه، قصه ي نذر حرم حضرت معصومه(س) را در راستاي توسعه و تعمیق باورهای دینی در كودكان از ساعت تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي كند.
برنامه «پشت پلک صبح» كاري از گروه تغذيه اين شبكه راديويي، بامداد جمعه ـ 15 مرداد ماه، از 30 دقيقه بامداد به مدت 120 دقيقه، با حضور دکتر مینا پورفرخ، روانشناس؛ دکتر فرشاد شیباني، روانشناس؛ دکتر حسين ابراهیمی مقدم، روانشناس و دکتر كوروش صمدپور، متخصص تغذیه به موضوع «ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت» مي پردازد.  
برنامه «نقطه سر خط» كاري از گروه اجتماعی راديو سلامت، از ساعت ساعت 8 به مدت 120 دقيقه، با حضور دکتر حسين اعرابی، روانشناس و تاكيد بر اينكه حضور دختران مایه رحمت الهی است و با وجودشان محبت و انسجام بیشتری برای خانواده به ارمغان می آورند، به بررسي «نقش دختران درحمایت از خانواده» مي پردازد.
گفتني است، برنامه هاي شبكه راديويي سلامت به صورت 24 ساعته از موج اف . ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنونده هاي صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha