کد خبر: جشن-روز-پرستار-روی-خط-رادیو-سلامت
۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۸:۵۶

همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، شبكه رادیویی سلامت، جمعه ـ پانزدهم بهمن ماه، در برنامه «كوچه سلامت پلاك ۱۰۲»، روز پرستار را گرامی می دارد.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت، برنامه «كوچه سلامت، پلاك ۱۰۲» روز جمعه، از ساعت ۱۰:۲۰ به مدت ۱۰۰ دقیقه با حضور دکتر میرزابیگی، معاون پرستاری وزارت بهداشت به موضوع «روز پرستار» می پردازد.
گفتنی است، برنامه «كوچه سلامت، پلاك ۱۰۲» كاری از گروه تغذیه و سلامت شبكه رادیویی سلامت است كه از بخش های همچون گزارش زنده، دكه سلامت، كوچه فرعی، گلبرگ، بفرمایید خوش آمدید و موزیك زنده تشكیل شده است.


قصه پرستار مهربان را در قاصدک بشنوید
برنامه «قاصدك» شبكه رادیویی سلامت، جمعه ـ پانزدهم بهمن ماه، قصه پرستار را تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می كند.
«قاصدك» عنوان برنامه ای شاد و آموزنده از گروه خانواده شبكه رادیویی سلامت است كه برای گروه های سنی الف (كودكان ۴ تا ۷ سال) تهیه شده و از زبان مادری است كه برای كودكان خود قصه می گوید و تلاش می كند از طریق قصه به صورت غیر مستقیم به كودكان آموزش دهد.
این قصه ها با هدف آموزش بهداشت فردی، اجتماعی، سلامت معنوی و ابعاد مختلف حوزه سلامت روایت می شود.
گفتنی است، برنامه رادیویی «قاصدك»، هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۱۵ دقیقه، از موج اف. ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha