کد خبر: ثبت-بیش-از-316شکایت-از-آنتن-های-مخابراتی-د
۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۰۷

مدیرعامل شرکت ارتباطات مشترک شهر تهران از ثبت بیش از 316 شکایت شهروندان تهرانی از نصب آنتن های مخابراتی از سال گذشته تاکنون در پایتخت خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت به نقل از شهرنوشت، سید علیرضا اردوبادی با بیان این مطلب اظهار داشت: در سال جاری 36شکایت طی تماس های شهروندان با سامانه های 137 و 1888 درخصوص آنتن های مخابراتی ثبت شده است.
وی با بیان اینکه درخواست شهروندان نسبت به جمع آوری آنتن های مخابراتی یا ساماندهی وضعیت ایمنی و زیباسازی آنها بوده است، افزود: این شکایات پس از بررسی کارشناسی، به واحدهای مربوطه در مناطق شهرداری تهران ارجاع داده شد تا اقدام لازم صورت گیرد.
مدیرعامل شرکت ارتباطات مشترک شهر تهران با اشاره به این که بخش مهمی از آنتن های مخابراتی مورد شکایت شهروندان مجوز نصب و فعالیت نداشته است، تصریح کرد: طبق قانون اپراتورهای تلفن همراه برای نصب و فعالیت آنتن های مخابراتی باید از شهرداری تهران مجوز بگیرند و در غیر این صورت به آنتن های غیر مجاز، اخطار داده می شود.
اردوبادی با بیان اینکه در سال گذشته نیز حدود 280 شکایت از سوی شهروندان درباره نصب آنتن های مخابراتی به شهرداری تهران واصل شد، خاطرنشان کرد: شهرداری تهران طبق مقررات نسبت به ساماندهی و حتی جمع آوری این آنتن ها اقدام کرد.
وی از شهروندان تهرانی خواست تا شکایات خود را در رابطه با فعالیت آنتن های مخابراتی غیر مجاز به سامانه های 137 و 1888 شهرداری تهران اعلام کرده تا اقدامات لازم در این باره صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha