کد خبر: توفانی-که-بعد-از-مصرف-شیشه-در-مغز-ایجاد
۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۹:۴۰

مددیار اعتیاد پر کردن خلأهای درونی را اصلی ترین گرایش به سمت اعتیاد دانست و "شیشه" را به شدت خطرناک و عامل داغون کننده سلول های مغزی اعلام کرد.


سیدعلی بنی هاشمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری سلامت اظهار داشت: افرادی که به مصرف مواد مخدر گرایش پیدا می کنند نوعی احساس خلأ در وجودشان دارند و متأسفانه در پی رفع آن به دام اعتیاد می افتند.

وی افزود: آشنا نبودن با مهارت های زندگی و نداشتن مهارت" نه " گفتن به طور معمول اولین باری که به شخص موا دمخدر تعارف می شود دست به مصرف می زند و انگار برای خلأ درونی اش راهکار مناسب و آرامشی را پیدا کرده است، اما به طور کلی خوشبختانه سطح آگاهی مردم نسبت به شناخت و تبعات مواد مخدر نسبت به گذشته بهبود یافته است.

این مددیار اعتیاد هشدار داد: شدت یافتن مصرف شیشه میان بانوان بر اساس تبلیغات دروغین لاغری و تناسب اندام بود که متأسفانه پر و بال دادن به این تبلیغ کذب در آرایشگاه ها، باشگاه ها و استخرها بر افزایش گرایش به سمت آن دامن زد. با کمال تأسف شیشه سلول های مغز را داغون می کند و بر اساس گفته بسیاری از صاحب نظران پس از مصرف این ماده خطرناک در مغز طوفانی ایجاد می شود، اوایل مصرف شیشه موجب افزایش میل جنسی می شود، اما به تدریج میل جنسی را به صورت کامل از بین خواهد برد.

 

کد خبرنگار: 410100

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha