کد خبر: توضیحات-سرپرست-تامین-اجتماعی-درباره-س
۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۵:۳۰
به گزارش طبنا(خبرگزاری سلامت)، محمدحسن‌زدا، سرپرست سازمان تامین اجتماعی، توضیحاتی را در خصوص توزیع بسته‌های حمایتی ارائه داد. زدا درباره پاسخ به سؤالاتی که در خصوص سبد حمایتی کالا می‌شود، گفت: بسته حمایتی به خانواده‌هایی تعلق می‌گیرد که دریافت ماهیانه خانوار (تمامی اعضا) کمتر از سه میلیون تومان در ماه باشد. وی ادامه داد:‌ به هر خانواده یک بسته حمایتی تعلق می‌گیرد بنابراین اگر یکی از اعضای خانواده قبلا تحت عنوان کارمند دولت بازنشسته سازمان تامین اجتماعی یا ساسیر صندوق‌های بازنشستگی، عضویت یک فرد رد سازمان بهزیستی یا کمیته امداد امام خمینی (ره) بسته حمایتی دریافت کرده باشد بسته جدیدی به آنها تعلق نمی‌گیرد. سرپرست سازمان تامین اجتماعی افزود:‌مبنای اعضای یک خانوار ثبت‌نام در سازمان هدفمندی است اگر افراد یک خانوار در سازمان تامین اجتماعی با سازمان هدفمندی متفاوت باشد مبنا سازمان هدفمندی خواهد بود. زدا گفت: بسته حمایتی به حساب سرپرست خانوار و به شماره‌ای که در سازمان هدفمندی اعلام شده است، واریز می‌شود.  امکان دارد بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی فرد دیگری را در سازمان هدفمندی به عنوان سرپرست معرفی کرده است و بسته حمایتی به حساب سرپرست واریز شده است. وی گفت:‌افرادی که از طریق کدهای دستوری اعتراض خود را ثبت نموده‌اند توسط وزارت تعاون،‌کار و امور اجتماعی مورد بررسی مجدد قرار گرفته‌اند و از طریق ارسال پیامک به افراد مشمول (جا ماندگان بسته حمایتی) اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد. سرپرست سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: قابل توجه افرادی که بسته حمایتی را دریافت نکرده‌اند و از طریق کدهای دستوری *۱۴۲*۸+ و *۱۴۲۰*۸+ اعتراض خود را ارسال کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به آدرس WWW.DI.TAMIN.IR/ SABADKALA از نتیجه بررسی‌های صورت گرفته مطلع شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha